Heidi Klum şi AOL vor produce o emisiune de lifestyle care va fi difuzată pe internet

Modelul german Heidi Klum şi compania AOL vor produce împreună o emisiune de lifestyle care va fi difuzată pe internet peste câteva luni, informează Reuters.

Urmărește
9 afișări

Modelul german şi reprezentanţii companiei AOL au anunţat, miercuri, că au semnat un parteneriat pentru a crea o emisiune TV originală, ale cărei teme principale vor fi moda, produsele cosmetice, viaţa de familie, artele, relaţiile de cuplu şi normele de lifestyle.

Termenii financiari ai contractului nu au fost dezvăluiţi.

Heidi Klum şi Full Picture Entertainment, compania care produce "Project Runway", vor asigura pentru noua emisiune atât conţinutul video, cât şi articolele, textele şi fotografiile ce vor fi postate pe blogul show-ului. Potrivit anunţului de miercuri, primul episod din noua emisiune va fi difuzat pe internet, peste câteva luni.

Potrivit producătorilor, noul show online va acoperi subiecte diverse, "de la activităţile amuzante din familie şi până la sfaturi despre frumuseţe, pentru a avea o relaţii reuşite, atât acasă, cât şi la locul de muncă".

Heidi Klum, căsătorită cu cântăreţul britanic Seal din 2005, a născut, la începutul lunii octombrie 2009, cel de-al patrulea copil al său, o fetiţă care a primit numele de Lou Samuel. Heidi Klum şi Seal mai au doi copii, Henry şi Johan, şi o cresc împreună pe Leni, fetiţa pe care top modelul o are dintr-o relaţie anterioară, cu Flavio Briatore.

Klum a devenit celebră în anii '90, pentru prezentările de lenjerie intimă şi costume de baie aparţinând companiei Victoria's Secret. Heidi Klum a fost nominalizată şi la premiile Emmy, în calitate de moderatoare a emisiunii "Project Runway". De asemenea, ea s-a situat pe locul al doilea în topul celor mai bogate top modele, realizat de revista Forbes, după ce a câştigat 16 milioane de dolari în anul financiar 2008 - 2009.

AOL este o companie americană furnizoare de servicii globale de internet, care s-a desprins din grupul Time Warner la sfârşitul anului 2009.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici