O nouă tendinţă virală pe TikTok. Supermarket-urile spaniole devin locuri pentru găsirea iubirii

  • O nouă tendinţă virală pe TikTok transformă supermarket-urile spaniole în locuri neaşteptate pentru găsirea dragostei.
  • Fenomenul, care a început într-un lanţ de magazine, a luat amploare în întreaga ţară, provocând scene de-a dreptul spectaculoase în unele localităţi.
Urmărește
150 afișări
Imaginea articolului O nouă tendinţă virală pe TikTok. Supermarket-urile spaniole devin locuri pentru găsirea iubirii

O nouă tendinţă virală pe TikTok. Supermarket-urile spaniole devin locuri pentru găsirea iubirii

Totul a început când utilizatorii TikTok au lansat ideea că persoanele singure pot găsi dragostea în supermarketuri dacă urmează câţiva paşi simpli. Potrivit acestei tendinţe, clienţii interesaţi trebuie să viziteze magazinele unui anumit lanţ între orele 19.00 şi 20.00, având un ananas aşezat cu capul în jos în cărucior.

Regulile jocului sunt simple, dar ingenioase. După ce şi-au plasat ananasul în cărucior, participanţii sunt încurajaţi să se îndrepte spre raionul de vinuri. Aici, ei caută alte persoane cu ananasuri similare în cărucioare, conform Sky News.

Dacă cineva le atrage atenţia, pot indica interesul ciocnind uşor căruciorul celeilalte persoane. Dacă sentimentul este reciproc, cealaltă persoană poate răspunde în acelaşi mod sau poate iniţia o conversaţie.

Tendinţa a prins atât de bine, încât în oraşul Bilbao, din nordul Spaniei, s-au raportat scene haotice. Într-un caz extrem, un magazin a fost „copleşit" de tineri plini de speranţă, determinând angajaţii să solicite intervenţia poliţiei pentru a dispersa mulţimea.

Fenomenul a evoluat, adăugând noi nuanţe. Se spune că alte articole din cărucior pot oferi indicii despre intenţiile persoanei. De exemplu, ciocolata sau dulciurile ar sugera căutarea unei relaţii serioase, în timp ce legumele sau salatele ar indica interesul pentru ceva mai cazual.

În unele locaţii, ananasurile au devenit atât de căutate încât au început să fie greu de găsit pe rafturi.

Competiţia nu a întârziat să apară. Un alt lanţ de magazine a lansat propria campanie, invitând clienţii să folosească un pepene în loc de ananas, între orele 18.00 şi 19.00, ca semn că sunt în căutarea unui partener.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici