„Ochii pe mine!”. Adina Buzatu declară război modei cu logo-urile la vedere: „Ego-ul este direct proporţional cu logo-ul” / Stilista îţi spune cine sunt politicienii pe care îi îmbracă

  • Stilista Adina Buzatu: „În general, oamenii care au, nu etalează. (...) Oamenii de calitate nu poartă logo-uri. Cu cât este logo-ul mai mic, cu atât piesa este mai bună calitativ”
  • Adina Buzatu, despre secretul succesului ei: „Am oferit fiecărui om o reţetă personalizată. Este foarte important să alegi haina după instinctul tău, după personalitatea ta.”
  • Adina Buzatu, despre politica stilului: „Îl îmbrac pe Marcel Ciolacu, dar şi pe domnul Cioloş. Ce vreau eu să spun despre politică este că, din punctul meu de vedere, ţine de om, nu de partid”
Urmărește
316 afișări

„Ochii pe mine! ”, cu Vlad Craioveanu – invitată marţi seara la Aleph News, stilista Adina Buzatu.

Dacă te-ai gândit vreodată că esenţa stilului stă în logo-urile expuse ostentativ, Adina Buzatu îţi spulberă acest mit. Stilista a pornit o întreagă revoluţie împotriva logomaniei.

Mai mult, campania sa – #făralogodarcueticheta – este un apel la stil şi bun-simţ în alegerea vestimentaţiei, într-o lume în care fiecare îşi doreşte să pară ceea ce nu este.

Ce spun hainele despre noi, dar şi cum învăţăm să fim originali într-o lume de fake-uri?

„Oamenii vor să arate că au. În mod normal, ar trebui să ne îmbrăcăm pentru noi, nu pentru ceilalţi. Dar, în general, noi, femeile, ne îmbrăcăm să ne vadă ceilalţi.  (...) Hainele cu logo sunt variantele cele mai ieftine de la fiecare logo în parte. De obicei, logo-ul este direct proporţional cu ego-ul.”

Adina Buzatu susţine cu tărie că stilul porneşte din tine. Că nu te poţi transforma într-o altă persoană, nici nu poţi străluci dacă îl copiezi pe cel de lângă tine. Stilista dezvăluie şi care este secretul reuşitei sale, într-un domeniu în care pretenţiile oamenilor nu sunt deloc uşor de mulţumit.

A.Buzatu: „Este foarte important să alegi haina după instinctul tău, după personalitatea ta”

„Mergem pe o asortare perfectă, obsesivă, deranjantă. Nu mai e de bun gust. Nu înseamnă că eşti bine îmbrăcat dacă exagerezi cu asortarea. Joacă-te puţin! Este o uniformă. Ne copiem unii pe alţii. De obicei, oamenii îmi spun să îi îmbrac la fel ca pe alţi oameni. Şi îi întreb de ce să se îmbrace la fel? Eşti o altă persoană, ai o altă cromatică a feţei, ai un alt aspect fizic, un alt stil personal, o altă atitudine. Fiecăruia îi vine bine altceva. Mă întreabă lumea cum am avut eu succes. Am oferit fiecărui om o reţetă personalizată. Este foarte important să alegi haina după instinctul tău, după personalitatea ta.”

A.Buzatu: „Nu este nimic cool în a purta logo-uri!”

Adina Buzatu reacţionează imediat atunci când vine vorba despre logo-uri. Mărturiseşte că nu i se pare nimic cool şi  că nu te face deloc special. Dimpotrivă, te depersonalizează. Ce spune stilista despre logurile mari care fac oamenii să pară mai mici?

„ Nu este nimic cool în a purta logo-uri. Nu arată bine deloc şi mai ales dacă este un amalgam de logo-uri diferite...Văd non-stop treaba asta şi mă deranjează că o văd foarte des la tineri. Mă gândesc că ei sunt generaţia următoare care ar fi trebuit să evolueze, să fie diferiţi. Noi ar fi trebuit să mergem într-o zonă din asta mult mai rafinată, mai elegantă. Nu neapărat de haine scumpe. Unii îşi permit hanine scumpe, alţii nu. Unii pot purta caşmir, alţii nu. E vorba de bun gust, de relaxare... De un mod natural de a ne îmbrăca.”

„Cu cât este logo-ul mai mic, cu atât piesa este mai bună calitativ”

„În general, oamenii care au, nu etalează. Mulţi dintre milionarii noştri au început să evite asta, au început să aibă gust. În continuare, încercăm să părem cine nu suntem. În continuare, piaţa românească este plină de fake-uri. În străinătate, fake-urile nu se văd în magazine. La noi, pătura medie îşi cumpără haine de genul asta. Oamenii de calitate nu poartă logo-uri. Cu cât este logo-ul mai mic, cu atât piesa este mai bună calitativ. O ţesătură de calitate ţipă. Vezi un om care este bine îmbrăcat, îmbrăcat cu ştaif”, conchide stilista.

A.Buzatu: „Îmi doresc să învăţ oamenii să arate mai bine”

Invitata lui Vlad Craioveanu mărturiseşte că reacţiile oamenilor atunci când le explică ce înseamnă o vestimentaţie cu stil sunt diferite. Când le demontează alegerile, lucrurile se schimbă radical. Mulţi nu ştiu să primească o critică, fie ea şi constructivă.

„Mi-am luat şi înjurături, la propriu. Oamenii, în general, nu înteleg o critică constructivă. Eu nu sunt genul de persoană care să te jignesc. Toţi suntem frumoşi în realitate. Trebuie să ştim să ne punem în evidenţă. Îmi doresc să învăţ oamenii să arate mai bine. Cred că heităreala este la mare modă.”

A.Buzatu: „Îl îmbrac pe Marcel Ciolacu şi pe domnul Cioloş (...) Lui Emil Boc i-aş face statuie”

Nu mai este un secret pentru nimeni că Adina Buzatu îmbracă nume cunoscute din showbiz-ul nostru. Stilista i-a mărturisit însă lui Vlad Craioveanu şi care sunt politicienii pe care i-a pus la patru ace de-a lungul timpului.

„Am foarte mulţi politicieni din toate zonele. Nu mă pricep la politică. Eu cred că ţine foarte multe de oameni şi nu de partid. Pe Marcel Ciolacu îl îmbrac, dar şi pe domnul Cioloş. Ce vreau eu să spun despre politică este că, din punctul meu de vedere, ţine de om, nu de partid. Am cunoscut din toate partidele oameni de calitate şi oameni care mie nu mi s-au părut potriviţi pentru funcţia respectivă sau pentru ceea ce făceau. Cred că omul sfinţeşte locul şi atunci când alegem politicienii, trebuie să nu ne uităm la partid, trebuie să ne uităm dacă ne place acel om. Am fost la Cluj, recent, şi i-aş face statuie lui Emil Boc”.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Taguri:
moda,
logo,
haine

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici