Război culinar în Germania. Kebabul se confruntă cu cârnaţii tradiţionali germani

Deşi bărbaţii mai în vârstă preferă cârnaţii tradiţionali germani (cunoscuţi drept "currywurst" în limba germană), tinerele femei care mănâncă kebabul de origine turcească îi depăşesc în număr.

Urmărește
1889 afișări
Imaginea articolului Război culinar în Germania. Kebabul se confruntă cu cârnaţii tradiţionali germani

Creative Commons

Germanii de sex feminin preferă din ce în ce mai mult kebabul în detrimentul cârnaţilor germani. 

Rugaţi să aleagă dintre cele două cele mai grase preparate ale Berlinului, 45% dintre adulţi au ales kebab şi 37% au ales cârnaţii. Aproximativ 15% (probabil vegani) au optat că nu le place niciun preparat. Totuşi, se găsesc şi produse pentru ei  - kebab vegan şi cârnaţi fără carne. 

Trecerea de la cârnatul german tradiţional la kebab este în mare parte generaţională, arată sondajul. Cârnatul stropit cu condimente indiene şi înecat în ketchup picant, care a apărut pentru prima dată la Berlin după al Doilea Război Mondial, este mai popular la germanii de sex masculin mai în vârstă (55 ani). 

Dar versiunea berlineză a preparatului din Orientul Mijlociu, popularizată de imigranţii turci în anii ’70, este mai popular în rândul tinerelor cu vârste cuprinse între 18 şi 24 ani. 

În timp ce 47% dintre femei preferă döner kebab şi doar 30% au ales cârnaţii,  cele două feluri de mâncare sunt aproape egale la bărbaţii (43% pentru cârnaţi şi 42% pentru kebab).

Când vine vorba de bucătăria naţională, germanii din generaţia Z preferă bucătăria italiană (21%). Doar 15% preferă bucătăria germană naţională, potrivit unui sondaj raportat de Politico

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici