Trucurile mamei sale, baza noii linii de produse de înfrumuseţare lansată de Jennifer Lopez

Publicat: 08 12. 2020, 06:40
Actualizat: 08 12. 2020, 06:42

Jennifer Lopez îşi lansează prima gamă de produse beauty. După aproape 3  ani de aşteptări, vedeta a pus bazele unui brand de beauty în plină pandemie.

Recent J.Lo a postat pentru prima oara pe reţelele de socializare o imagine în care se află alături de mama sa. Postarea a primit o mulţime de reacţii din partea fanilor care au rămas surprinşi de asemănarea dintre cele două.

Sfaturile de frumuseţe ale mamei sale reprezintă fundaţia brand-ului JLo Beauty.

„Când am crescut, mama, mătuşile, bunica foloseau uleiul de măsline şi era precum ingredientul secret pentru hidratarea pielii, a corpului, când e pielea aspră, pentru păr. Funcţionează foarte bine ca hidratare şi în redarea elasticităţii şi luciului pielii”, spune artista.

De alungul timpului s-a crezut că Jennifer Lopez a apelat la diverse intervenţii cosmetice sau chirurgicale doar pentru a avea un impecabil, însă vedeta a negat toate aceste zvonuri, afirmând că nu a apelat niciodată la aşa ceva.

„O parte din slujba mea constă în a fi foarte activă, să fac o mulţime de activitate fizică, să îmi impun să mă antrenez creându-mi o rutină. Încerc să fac de 3, 4 ori pe săptămână. Ca oricare altă persoană. Nu este uşor pentru mine, necesită multă muncă”, mărturiseşte J.Lo.