Unde au mai călătorit românii în 2024? Albania a fost destinaţia anului, dar Egiptul, Tunisia, Indonezia, Japonia şi China au fost în topul preferinţelor

  • Albania a fost destinaţia anului, iar cererea pentru vacanţele în această ţară au crescut soniderabil odată cu introducerea unor zboruri regulate din Bucureşti către Tirana, capitala Albaniei.
  • Totuşi, Egiptul, Tunisia, Indonezia, Japonia şi China au fost în topul preferinţelor românilor, potrivit datelor platformei de rezervări Kiwi.com.
Urmărește
41 afișări
Imaginea articolului Unde au mai călătorit românii în 2024? Albania a fost destinaţia anului, dar Egiptul, Tunisia, Indonezia, Japonia şi China au fost în topul preferinţelor

Albania a fost destinaţia anului, iar cererea pentru vacanţele în această ţară au crescut soniderabil odată cu introducerea unor zboruri regulate din Bucureşti către Tirana, capitala Albaniei. Totuşi, Egiptul, Tunisia, Indonezia, Japonia şi China au fost în topul preferinţelor românilor, potrivit datelor platformei de rezervări Kiwi.com.

„Se înregistrează un interes tot mai mare, reflectat în numărul căutărilor, pentru ţările din Asia Centrală, precum Azerbaijan, Tajikistan şi Turkmenistan. Totuşi, dacă ne gândim la următoarea Albanie a anului 2025, după ascensiunea Albaniei ca destinaţie la modă în 2024, destinaţiile populare care arată o creştere puternică a interesului în funcţie de numărul de rezervări din 2024 includ Egiptul, Tunisia şi Indonezia, precum şi opţiuni pe distanţe lungi, cum ar fi Japonia, China şi Maldivele. Aceste destinaţii, cunoscute pentru cultura lor bogată, frumuseţea naturii şi experienţele unice, devin din ce în ce mai atractive pentru călătorii români”, spune Daniela Chovancová, Media Relations Manager Kiwi.com.

Cele mai aglomerate luni din 2024 în privinţa rezervărilor de bilete de avion au fost mai, iunie, iulie, mai, august şi septembrie. Deşi perioada verii este cea mai aglomerată referitor la vacanţe, lunile mai şi septembrie, cumva aflate în extrasezon, devin tot mai populare în rândul românilor pentru vacanţe.

„Aceste luni reflectă atât sezonul de vârf, cu un maxim al călătoriilor în timpul verii (iunie, iulie şi august), cât şi perioadele de tranziţie, precum mai şi septembrie, care înregistrează adesea o creştere a rezervărilor înainte şi după sezonul de vară. Aceste luni de extrasezon sunt populare, călătorii profitând de preţuri uşor mai mici şi de aglomeraţia redusă, făcându-le un moment atractiv pentru rezervarea zborurilor”, adaugă ea.

Pentru vacanţa de Revelion, mare parte dintre turiştii români şi-au rezervat vacanţa cu circa o lună mai devreme, fiind printre cei mai spontani turişti din pieţele cheie ale Kiwi.com.

„32% dintre clienţii români îşi rezervă zborurile cu 21 până la 60 de zile în avans, în timp ce 28% fac rezervări de ultim moment, achiziţionând biletele cu mai puţin de o săptămână înainte de plecare. Acest lucru indică o tendinţă spre flexibilitate şi luarea rapidă a deciziilor în rândul călătorilor români”, mai spune Daniela Chovancová.

Prin intermediul rezervărilor făcute prin Kiwi.com, românii au parcurs peste 573 de milioane de kilometri, vizitând 134 de ţări şi peste 800 de oraşe. De la destinaţii clasice europene precum Londra, Milano şi Paris, până la favorite în ascensiune, cum ar fi Chişinău, Tirana şi New York, 2024 a evidenţiat un apetit în creştere pentru descoperirea de locuri noi.

Kiwi.com este o platformă de rezervări ale biletelor de avion, care funcţionează ca un comparator de preţuri ale ofertelor companiilor. Pe lângă rezervarea biletelor de avion, platforma oferă şi serviciul Kiwi.com Guarantee, care funcţionează ca o asigurare în cazul în care turiştii întâmpina anumite probleme, prin care oferă credit instant pentru schimbările unei rezervări, check-in automat, suport permanent, live boarding pass şi asigurare.

 

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici