Afacerea care ar putea deveni „cel mai mare duşman al caselor de PARIURI", pusă pe picioare de doi tineri români. Ce trebuie să ştie cei care vor să facă BANI din sport

Doi tineri români au dezvoltat un concept nou despre care ei susţin că poate deveni „cel mai mare duşman al caselor de pariuri". Gepenco.com este o reţea socială destinată comunităţii pariorilor, un nou instrument pentru cei care vor să facă bani din sport cu mai puţine riscuri, spun antreprenorii, eliminând posibilitatea înşelătoriilor online.

Urmărește
7024 afișări
Imaginea articolului Afacerea care ar putea deveni „cel mai mare duşman al caselor de PARIURI", pusă pe picioare de doi tineri români. Ce trebuie să ştie cei care vor să facă BANI din sport

Afacerea care ar putea deveni „cel mai mare duşman al caselor de PARIURI", pusă pe picioare de doi tineri români. Ce trebuie să ştie cei care vor să facă BANI din sport

„Există posibilitatea extinderii comunităţii la nivel global, membrii săi comunica mai uşor şi sunt la curent cu ultimele trenduri specifice nişei respective. Astfel a luat naştere GEPENCO.COM , o reţea socială destinată comunităţii pariorilor. Această reţea de socializare are menirea să închege comunitatea deja existentă atât offline, cât şi pe alte reţele de socializare, şi să îi pună la un loc pe membrii acesteia", au declarat cei doi antreprenori. 

Ce are diferit faţă de alte reţele de socializare? În primul rând, este cu destinaţie precisă, asta însemnând că în cadrul ei sunt integrate unelte specifice domeniului de pariuri sportive, susţin aceştia, care spun şi că unul dintre principalele avantaje ale unei astfel de reţele este faptul că elimină riscul înşelătoriilor, devenind, astfel, principalul „duşman al caselor de pariuri". 

CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici