Afacerile conexe ale vedetelor de la Hollywood

Oamenii nu sunt miraţi atunci când un cântăreţ devine producător muzical sau un manechin sprijină o anumită linie vestimentară. În prezent însă, multe vedete au afaceri care diferă mult de domeniile lor de activitate, investind în companii de tehnologie, în depoluare şi în magazine universale.

Urmărește
616 afișări
Imaginea articolului Afacerile conexe ale vedetelor de la Hollywood

Afacerile conexe ale vedetelor de la Hollywood

Succesul obţinut în domeniile lor de activitate le-a inspirat pe unele dintre vedete să se implice şi în alte domenii, alegând să promoveze diverse produse sau să investească în diverse companii care nu au nicio legătură cu activităţile care le-au adus celebritatea.

Ashton Kutcher nu a jucat rolul unui specialist în computere în serialul TV care l-a făcut celebru. Însă, în aceste zile, dacă vrei să înfiinţezi o companie specializată în tehnologie, ai nevoie de sprijinul lui. Investitori în Skype şi în alte firme din acelaşi domeniu, Ashton Kutcher şi partenerii săi de afaceri sunt renumiţi pentru flerul de care dau dovadă atunci când îşi aleg următoarea investiţie.

Carmen Electra a făcut carieră jucând rolul unei femei frumoase în serialul "Baywatch", în filme de categorie B precum "Scary Movie" şi "Epic Movie" sau pozând pentru revista Playboy. Actriţa a decis în ultimii ani să investească într-o companie specializată în industria fitness-ului.

Kevin Costner pare că s-a inspirat din filmul său "Waterworld". Actorul a avut nevoie de mai mulţi ani pentru a finanţa o tehnologie care separă apa de petrol, pe baza unui patent pe care l-a achiziţionat de la guvernul american pentru suma de 24 milioane de dolari. Compania sa a ţinut prima pagină a ziarelor atunci când gigantul British Petroleum i-a cerut ajutorul pentru a depolua o zonă de coastă, după explozia unei platforme de ţiţei.

Justin Timberlake, ca şi Ashton Kutcher, are un portofoliu de investiţii foarte vast, iar printre afacerile sale se află şi un restaurant. Însă cântăreţul american a devenit cunoscut nu doar prin muzica şi filmele sale, ci prin investiţia făcută în MySpace, o platformă considerată o precursoare a reţelei de socializare Facebook.

Regretatul actor Paul Newman a înfiinţat o afacere care merge în continuare foarte bine şi după moartea sa, care produce bunuri de larg consum ce pot fi găsite în aproape toate supermarketurile din America. Toate veniturile obţinute de această afacere sunt donate în scopuri caritabile.

Lady Gaga deţine 20% dintr-o companie susţinută inclusiv de Eric Schmidt, fostul director al grupului Google, creatoare a unor site-uri care conectează echipele din spatele unor vedete din showbiz şi din sport cu fanii acestora. Propria ei platformă de socializare, LittleMonsters.com, are deja peste 1 milion de utilizatori.

Actriţa Jessica Alba, mamă a doi copii, a înfiinţat o companie care produce articole pentru bebeluşi şi articole ecologice. Produsele sale s-au dovedit extrem de populare în rândul vedetelor de la Hollywood care sunt părinţi, dar şi în rândul părinţilor americani care nu au nicio legătură cu industria de divertisment.

Bono, solistul trupei irlandeze U2, este cofondator al unei firme private de investiţii care a sprijinit numeroase companii din domeniul internetului. Totodată, Bono deţine acţiuni în platforma Facebook, graţie cărora a devenit unul dintre cei mai bogaţi muzicieni din lume.

Madonna a investit, în 2010, 1,5 milioane de dolari într-o companie care produce apă de cocos, cântăreaţa americană devenind astfel prima vedetă din lume care a lăudat virtuţile acestei băuturi. Demi Moore şi Rihanna au fost şi ele asociate cu această companie, în calitate de investitori sau imagine oficială a brandului.

Venus Williams, celebra jucătoare americană de tenis, deţinătoare a şapte titluri de Grand Slam în proba de simplu, a dovedit că este talentată nu doar în literatură (a lansat mai multe volume de poezii), ci şi în afaceri. Sportiva americană deţine şi administrează un magazin de decoraţiuni interioare.

Rockerul Marilyn Manson şi-a înfiinţat propria companie, lansând o băutură mai puţin cunoscută. Folosindu-se de imaginea lui întunecată şi controversată, muzicianul american comercializează un anumit sortiment de absint, o băutură interzisă în multe ţări.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici