Alegerea locului în sala de cinema poate defini personalitatea spectatorului

Alegerea locului în sala de cinema ar putea părea un fapt banal, însă decizia luată poate defini personalitatea spectatorului, spun psihologii.

Urmărește
1814 afișări
Imaginea articolului Alegerea locului în sala de cinema poate defini personalitatea spectatorului

Alegerea locului în sala de cinema poate defini personalitatea spectatorului (Imagine: Andreea Balaurea/Mediafax Foto)

Mecanismele interioare ale inimii şi minţii unei persoane pot influenţa alegerea unui loc în sala de cinema, consideră psihologul Hiromi Mizuki,  potrivit dailymail.co.uk.

Mizuki este de părere că cei care aleg un loc în centrul sălii, în faţa ecranului, sunt persoane încrezătoare şi hotărâte. Aceste locuri sunt considerate a fi cele mai bune şi, de cele mai multe ori, este nevoie ca cinefilii să vină mult mai devreme de ora de difuzare a filmului sau să îşi facă programare pentru a a-l obţine. Aceste două acţiuni arată un grad ridicat de plănuire a acţiunilor, ceea ce susţine teoria psihologului.

Persoanele care aleg un loc în partea din spate a sălii de cinema, cu ecranul în faţă, sunt calme şi liniştite. Pe de altă parte, cei care aleg un loc departe de acţiune sunt consideraţi a fi timizi şi se tem că vor fi influenţaţi de cei din jur, spune Mizuki.

Oamenii sociabili, care preferă activităţile în compania altor persoane aleg, de obicei, locuri în primul rând, cu ecranul direct în faţa lor.

De asemenea, persoanele care preferă să stea pe rândurile din mijlocul sălii, cu ecranul uşor descentrat, sunt cele care au nevoie de spaţiu personal şi se înconjoară doar de oameni alături de care se pot simţi ele însele.

Persoanele care se aşază într-un colţ în spatele sălii de cinema sunt cele care vor să ştie tot ce se întâmplă, însă nu au suficientă încredere în a se implica, în timp ce persoanele care se aşază într-un colţ în primele rânduri sunt cele care acceptă să fie deranjate şi, potrivit psihologului Mizuki, oamenii ar putea profita de această slăbiciune.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici