„Faceţi la fel ca doamna Sarkozy. Alegeţi un mic model francez”, este sloganul noii campanii a companiei Sixt, imprimat pe poza unui mic automobil Citroen. Sloganul este o ironie la adresa preşedintelui francez Nicolas Sarkozy, mai mic de înălţime decât soţia sa, fostul model Carla Bruni.
„Este o reclamă tipică pentru Sixt, care trebuie privită cu umor„, a declarat purtătorul de cuvânt al companiei Sixt.
Compania „este cunoscută pentru campaniile sale publicitare care conţin aluzii, uneori puţin provocatoare”, a mai spus el.
Campania a fost lansată săptămâna trecută în Germania şi se adresează, în special, persoanelor care călătoresc în interes de serviciu.
Sixt a devenit un specialist în reclamele îndrăzneţe, neezitând să folosească în campaniile sale imagini ale liderilor politici. Astfel, pe un afiş publicitar dintr-o campanie anterioară, cancelarul german Angela Merkel apărea cu o frizură punk.
În februarie 2008, cuplul prezidenţial francez a obţinut în instanţă condamnarea companiei aeriene low-cost Ryanair la plata a 60.000 de euro, reprezentând daune morale, deoarece a folosit fără autorizaţie o fotografie a celor doi în cadrul unei campanii publicitare.