- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (28.06.2016, 10:07)
- Katy Marinescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Andreea Bălan este imaginea unei campanii a brandului românesc de cosmetice Farmec
Cântăreaţa Andreea Bălan promovează concursul online denumit "#MACarena" al brandului Farmec prin care se doreşte popularizarea produselor din noua gamă Gerovital Plant, "Flori de Mac", şi care acordă primelor 100 de participante un produs din gamă, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Urmărește
2042 afișări
Andreea Bălan este imaginea unei campanii a brandului românesc de cosmetice Farmec
Brandul de cosmetice Farmec şi Andreea Bălan invită femeile să participe la concursul "MACarena". În cadrul acestuia, româncele sunt invitate să se filmeze dansând pe renumita piesă, folosind produsele din noua gamă "Flori de Mac" a Gerovital Plant.
Apoi acestea trebuie să publice videoclipul pe contul personal de Facebook cu hashtag-ul "#MACarena". Primele 100 de înscrieri câştigă automat una din cele 100 de creme Gerovital Plant puse în joc.
Cântăreaţa a dat startul jocului, publicând acest filmuleţ de promovare https://www.facebook.com/andreea.balan.946/posts/928810063894434 pe pagina sa de Facebook.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Garda Națională a fost activată în Washington pentru a asigura securitatea alegerilor din 2024
-
Cel mai negru scenariu al alegerilor prezidenţiale din Republica Moldova: „Vor lichida treptat orice instituţie democratică”
-
Alegeri în Republica Moldova: Preoţii din R. Moldova care au călătorit la Moscova, instruiţi să-i asigure lui Stoianoglo voturi
-
MAE: Nouă români rămân dispăruţi în urma inundaţiilor din Spania
"#MACarena este o extensie a campaniei noastre de comunicare pentru Gerovital Plant cu ulei organic din Flori de Mac. De peste 120 de ani, Farmec este alături de femeile din România, punându-le în valoare frumuseţea autentică atât de apreciată la nivel global. Iar prin concursul #MACarena dorim să încurajăm româncele să se simtă bine în pielea lor, să se considere frumoase şi să ne arate că buna dispoziţie şi dansul fac parte din secretul frumuseţii lor", a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.
"Farmec este un brand de cosmetice cu valori şi tradiţie puternic ancorate în sufletele românilor. Este un brand care transmite emoţie, energie, putere şi încredere în propriile forţe. De aceea, în momentul în care compania mi-a propus să dansez Macarena cu produsele din noua gamă Gerovital Plant, am acceptat pe loc. Pentru mine a fost ca un joc din copilărie, atunci când mă adunam cu prietenele mele şi dansam în faţa oglinzii. M-am simţit bine, frumoasă şi atrăgătoare. Asta doresc să facă şi româncele: să ne dezvăluie secretul frumuseţii lor", a spus Andreea Bălan.
Concursul "MACarena" a fost conceput pentru promovarea gamei Gerovital Plant cu ulei organic din flori de mac.
În această gamă se găsesc produse cosmetice pentru îngrijirea zilnică a tenului, a corpului şi a părului. Ingredientul de bază din fiecare produs este uleiul organic din flori de mac. Acesta are avantajul de a proteja tenul de factorii din mediul extern. Este ideal în tratamentul cosmetic al tenurilor deshidratate, prevenind iritarea, apariţia ridurilor şi îmbătrânirea prematură a pielii. Pe lângă uleiul din flori de mac, produsele mai conţin ingrediente precum: uleiul natural Inca Omega şi ceară de albine, uleiurile naturale de jojoba, squalan, avocado, vitaminele A şi E – potrivit descrierii produselor din comunicatul de presă al companiei.
Mai multe informaţii despre concurs găsiţi pe pagina de Facebook (facebook.com/farmec.company) şi pe site-ul Farmec (www.farmec.ro).
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este o compania cu acreditări internaţionale ale proceselor de fabricaţie şi comercializează produsele din portofoliu în peste 30 ţări.
Citeşte şi: O cămaşă îmbibată cu sângele lui John Lennon, vândută la o licitaţie pentru peste 40.000 de dolari
Citește pe alephnews.ro: Fermele ecologice sunt rezistente în fața inundațiilor și declinului biodiversității
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Citește și: Andreea Bălan, topless în noul videoclip - VIDEO
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe