Angajaţii şi-ar atenţiona mai degrabă colegii decât şefii în cazul unor situaţii jenante

Angajaţii şi-ar atenţiona mai degrabă colegii decât superiorii în legătură cu situaţii jenante precum un şliţ de pantaloni desfăcut sau o respiraţie urât mirositoare, potrivit rezultatelor unui sondaj.

Urmărește
33 afișări
Imaginea articolului Angajaţii şi-ar atenţiona mai degrabă colegii decât şefii în cazul unor situaţii jenante

Angajaţii şi-ar atenţiona mai degrabă colegii decât şefii în cazul unor situaţii jenante (Imagine: Mediafax Foto)

Studiul a fost realizat pentru site-ul CareerBuilder.com, prin chestionarea a peste 4.400 de angajaţi. Două treimi dintre participanţii la sondaj au spus că i-ar atrage atenţia unui coleg, care le este egal din punct de vedere ierarhic în companie, dacă acesta ar avea resturi de mâncare între dinţi sau pe faţă, dar numai jumătate ar face acelaşi lucru şi cu un superior.

De asemenea, două treimi au declarat că i-ar atrage atenţia colegului care ar avea şliţul de la pantaloni desfăcut, dar numai jumătate i-ar spune acest lucru şefului.

În timp ce jumătate i-ar spune unui coleg că are o pată pe haine, pe şef nu l-ar atenţiona decât o treime dintre participanţii la sondaj şi, în timp ce o treime i-ar spune unui coleg că are nevoie de o bomboană cu mentă să îşi împrospăteze respiraţia, doar 14% s-ar încumeta să îi spună acelaşi lucru şefului. Aceleaşi rezultate au fost înregistrate şi în cazul în care colegului, respectiv şefului i-ar sta rău părul.

O treime dintre cei chestionaţi i-ar atrage atenţia unui coleg că se îmbracă nepotrivit pentru birou, dar numai 10% i-ar spune acest lucru şefului. Totodată, 28% i-ar spune unui coleg că este cazul să facă un duş şi doar 11%, unui superior.

Sondajul a fost realizat de firma Harris Interactive, pentru CareerBuilder.com, în rândul a 4.478 de angajaţi americani cu normă întreagă, în perioada 22 mai - 10 iunie. Rezultatele au o marjă de eroare de plus sau minus 1,46%.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici