Anxietatea provocată de problemele de mediu a primit o denumire pe reţelele matrimoniale

  • "Thunbergita", anxietatea provocată de problemele de mediu, este noul subiect în vogă pe reţelele matrimoniale.
  • Numărul menţiunilor privind problemele de mediu a crescut cu 240% în ultimii doi ani.
  • Cei mai preocupaţi de acest subiect sunt utilizatorii din generaţiile "millenials" şi "Z".
Urmărește
665 afișări
Imaginea articolului  Anxietatea provocată de problemele de mediu a primit o denumire pe reţelele matrimoniale

sursa FOTO: Profimedia

„Thunbergita” sau  anxietatea provocată de problemele de mediu este noul subiect în vogă pe reţelele matrimoniale. Numărul menţiunilor privind problemele de mediu a crescut cu 240% în ultimii doi ani, iar cei mai preocupaţi de acest subiect sunt utilizatorii din generaţiile „millenials” şi „Z”.

Dacă înainte utilizatorii aplicaţiilor matrimoniale discutau despre pasiunea pentru plimbările lungi şi cinema, în prezent par mai preocupaţi de problemele de mediu.

Astfel, numărul menţiunilor privind problemele cu care se confruntă planeta au crescut cu 240% în ultimii doi ani, potrivit reprezentanţilor platformei OkCupid.

La chestionarul pe care utilizatorii trebuie să îl completeze pentru a li se măsura compatibilitatea, 51% dintre repondenţi au declarat că problemele de mediu îi preocupă mai mult decât pacea în lume, economia şi eradicarea unor boli.

A apărut chiar şi un termen pentru această tendinţă, „Thunbergita/ Thunberging”, o aluzie la numele activistei pentru mediu Greta Thunberg, descrisă astfel: „doi utilizatori care împărtăşesc pasiunea pentru schimbările de mediu”.

De altfel, comentariile privind numele adolescentei activiste au crescut cu 800% în ultimul an.

Utilizatorii din generaţiile „millenials” (persoane născute între anii 1981 - 1996) şi „Z” (1995 - 2012) par a fi cei mai preocupaţi de acest subiect, potrivit The Guardian.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici