Apa românească, ”vedetă” la Cannes. Celebrităţile au băut 20.000 de sticle pe toată durata festivalului

Actorii, regizorii, oamenii de afaceri şi toţi cei care au participat la petrecerile private care au animat cel mai important festival de film din Eurorpa, organizate de cea mai renumită agenţie de evenimente pe Coasta de Azur, au băut apa românească Aur'a, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.

Urmărește
5003 afișări
Imaginea articolului Apa românească, ”vedetă” la Cannes. Celebrităţile au băut 20.000 de sticle pe toată durata festivalului

Apa românească, ”vedetă” la Cannes. Celebrităţile au băut 20.000 de sticle pe toată durata festivalului

Pe toată durata festivalului, între 17 şi 28 mai, mii de persoane prezente la aceste petreceri au consumat în jur de 20.000 de sticle de Aur'a.

Pe toată perioada Festivalului de Film de la Cannes, serile au fost animate de petreceri private, cu DJ şi entertainari, evenimente mondene la care au participat vedete de toate genurile, de la actori şi până la scriitori, jurnalişti, prezentatori de TV de marcă, regizori, sportivi etc. Apa românească Aur'a, lansată anul trecut pe piaţă de o companie deţinută de doi oameni de afaceri timişoreni, a fost prezentă la toate petrecerile organizate de agenţia de evenimente Sandra&CO pe Croazetă.

La aceste evenimente au participat, timp de 11 zile, mii de persoane. Petrecerile începeau la 9 seara, se animau în jur de miezul nopţii şi se încheiau în zori, în jur de 6 dimineaţa. Tineri, bătrâni, femei şi bărbaţi, de la actori, actriţe, regizori, scenarişti şi tot ce mai poate însemna lumea filmului, manechine şi manechini, promotori de artă, artişti plastici, cântăreţi, jurnalişti, bloggeri, oameni de afaceri, reprezentaţi de companii, stilişti şi scriitori au consumat la aceste petreceri în jur de 20.000 de sticle de apă plată românească.

"Aur'a a reuşit sa ajungă în anturajul oamenilor care, de cele mai multe ori, dau tonul în modă şi arta. Organizatorilor le-a plăcut foarte mult produsul şi şi l-au dorit, pentru că se potriveşte foarte bine cu ideea de glamour, cea care defineşte întregul festival. Este important ca lumea să cunoască această apă, sa o vadă, pentru ca apoi să o caute. Partenerii noştri din Franţa vor şti, cu siguranţă, să scoată maximum din această întâmplare fericită cu prezenţa Aur'a la Cannes. Suntem convinşi că efectele nu vor întârzia să apară", a declarat Horaţiu Rada, manager general Aur’a Mineral Water.

Citeşte mai multe pe BM

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici