Ashton Kutcher investeşte într-un start-up care produce biberoane handsfree

Ashton Kutcher a devenit investitor într-un start-up care produce biberoane handsfree, a anunţat starul hollywoodian, vineri seară, într-un episod al reality show-ului TV "Shark Tank", informează contactmusic.com.

Urmărește
389 afișări
Imaginea articolului Ashton Kutcher investeşte într-un start-up care produce biberoane handsfree

Ashton Kutcher (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Actorul american, care a debutat în acel reality-show TV într-un episod difuzat în Statele Unite vineri seară, s-a declarat interesat de posibilitatea de a contribui la realizarea şi comercializarea unui tip special de biberoane, denumit "Beebo".

Acest produs permite tinerilor părinţi să plaseze o sticlă cu lapte într-un fel de harnaşament, prins peste umăr, reuşind astfel să îşi ţină şi să îşi hrănească bebeluşul, în timp ce a doua mână le rămâne liberă pentru a putea să citească sau să efectueze alte sarcini cu ea.

Ashton Kutcher, care şi-a construit reputaţia unui antreprenor de succes, după ce a investit în mai multe start-up-uri profitabile din domeniul tehnologiei, a spus că hrănirea cu biberonul a fiicei sale, Wyatt, a fost unul dintre lucrurile sale preferate din experienţa lui de părinte. După ce mai mulţi experţi au spus că produsul are nevoie de un nou design şi o nouă prezentare, starul american a decis să se retragă din afacere din cauza lipsei sale de experienţă în acel domeniu.

Totuşi, starului american i-a fost oferită şansa de a investi în biberonul Beebo în cadrul unui joint-venture cu Lori Greiner, prezentator al show-ului "Shark Tank" şi colaborator frecvent al postului de teleshopping QVC.

Ashton Kutcher şi Lori Greiner au oferit 100.000 de dolari fiecare pentru o participaţie de 15% în afacere, iar propunerea lor a fost acceptată.

Afacerea cu biberonul handsfree Beebo a fost singura pe care Ashton Kutcher a încheiat-o în acea emisiune TV. Starul american, care este coproprietar al firmei de investiţii de capital A-Grade Investments, a refuzat să sprijine alte câteva proiecte originale, precum o linie de huse pentru cărţile de credit şi o linie de aparate de amestecat băuturi pe bază de oţet.

Cunoscutul actor american a avut şi o discuţie aprinsă cu unul dintre prezentatorii emisiunii "Shark Tank", omul de afaceri canadian Kevin O'Leary, pe care l-a acuzat că "bagatelizează" eforturile depuse de inventatorii aflaţi în căutarea finanţării potrivite pentru proiectele lor.

"Shark Tank" este un reality-show american, produs de postul ABC, ce are la bază programul britanic "Dragon's Den". Acest format de televiziune îi ajută pe antreprenorii aspiranţi să îşi prezinte invenţiile şi ideile de afaceri în faţa unui grup de investitori potenţiali.

Mila Kunis şi Ashton Kutcher, colegi în distribuţia serialului "Anii '70/ That '70s Show", au început o relaţie în 2012, la aproape un an după ce actorul s-a despărţit de actriţa Demi Moore, după şapte ani de căsnicie. Însă relaţia acestora a început mult mai târziu, în 2012, cei doi logodindu-se în februarie 2014. În octombrie anul trecut, Mila Kunis a născut o fetiţă, Wyatt Isabelle, acesta fiind primul copil al cuplului. Cei doi actori s-au căsătorit pe 4 iulie, de Ziua Naţională a Statelor Unite ale Americii.

Ashton Kutcher a putut fi văzut pe marile ecrane în filmele "Mariaj de Vegas/ What Happens in Vegas" (2008), "Ziua îndrăgostiţilor/ Valentine's Day" (2010) şi "Fără obligaţii/ No Strings Attached" (2011). În 2013, Ashton Kutcher a jucat în "Steve Jobs. Omul care a schimbat lumea", de Joshua Michael Stern, în care a interpretat rolul cofondatorului companiei Apple. De asemenea, actorul a fost desemnat în acelaşi an cel mai bine plătit actor de televiziune, pentru rolul lui Walden Schmidt, un milionar excentric, în serialul "Doi bărbaţi şi jumătate", pentru care a fost plătit cu 750.000 de dolari pe episod.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici