Au făcut PROFIT de MILIOANE, din produse de 1,99 lei. Care este reţeta SUCCESULUI

Un brad polonez de modă a reuşit performaţa ca, la trei ani după intrarea pe piaţa românească, să obţină un profit de peste 300 de milioane de lei, din vânzarea de produse de la 1,99 lei.

Urmărește
2356 afișări
Imaginea articolului Au făcut PROFIT de MILIOANE, din produse de 1,99 lei. Care este reţeta SUCCESULUI

Au făcut PROFIT de peste 300 de MILIOANE de lei, din produse de 1,99 lei

Compania Pepco Retail, cea care controlează reţeaua de magazine cu acelaşi nume, brand poziţionat pe segmentul de discount, a terminat anul trecut cu afaceri de 335 milioane lei, de cinci ori mai mari decât în 2015. Pepco a ajuns deja la aproape 120 de magazine în toată ţara.
 
Discounterul polonez, care s-a impus pe piaţă datorită politicii sale de preţuri mici, a obţinut anul trecut un profit net de peste 50 milioane lei, deci o marjă netă de 16%, peste media industriei. Acum compania a ajuns la 800 de salariaţi.
 
Citeşte continuarea pe Ziarul Financiar
 

 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici