Bărbaţii sunt mai preocupaţi de pierderea podoabei capilare decât de mărimea penisului

Conform industriei produselor de îngriire pentru bărbaţi, clienţii consideră mai importantă podoaba capilară decât mărimea penisului, relatează The Guardian.

Urmărește
189 afișări
Imaginea articolului Bărbaţii sunt mai preocupaţi de pierderea podoabei capilare decât de mărimea penisului

sursa FOTO: profimedia

Steve Stevenson, un britanic în vârstă de 44 de ani, care a început să-şi piardă podoaba capilară la vârsta de 21 de ani, sprijină de 15 ani schimbarea mentalităţii în privinţa bărbaţilor care se confruntă cu aceeaşi problemă ca şi el, iar iniţiativa lui a înfluenţat una dintre cele mai mari companii din SUA, relatează The Guardian.

Până să înceapă să chelească, bărbatul povesteşte cum era asemănat cu celebrul actor din Baywatch, David Hasselhoff, însă toate complimentele au încetat în momentul în care britanicul a început să-şi piardă părul.

Stevenson mărturiseşte cum pierderea podoabei capilare l-a afectat foarte mult la nivel emoţional şi astfel s-a hotărât să ajute bărbaţii care trec printr-o astfel de experienţă.

Britanicul a început să prezinte o emisiune la un post de radio alături de fondatorul unei asociaţiii americane pentru cei care suferă de pierderea podoabei capilare. 

Bărbatul şi-a propus să înlăture stigmatul negativ asociat persoanelor care chelesc.

Aspectul care i-a atras atenţia britanicului au fost aşa-zisele produse împotriva căderii părului care au început să fie comercializate ca produse de îngrijire a părului.

Prin această tactică de marketing, companiile nu mai scot în evidenţă pierderea podoabei capilare ca pe un element negativ, ci se concentrează pe aspectul de îngrijire.

Una dintre companiile care caută să îmbunătăţească relaţia cu clienţii prin maniera de promovare a produselor este brandul american, Hims care comercializează atât produse pentru disfuncţii erectile cât şi pastile care luptă împotriva căderii părului.

În Marea Britanie compania Hims s-a afiliat unei companii farmaceutice pentru a pune la dispoziţia doritorilor produse împotriva căderii părului.

Conform reprezentanţilor companiei Hims, iniţiativa de a se lansa pe piaţa britanică a avut foarte mult succes, iar medicamentele împotriva căderii părului sunt vândute ca prescripţie lunară la preţul de 30 de lire.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici