- Home
- Life-Inedit
- (26.01.2020, 19:52)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bărbaţii sunt mai preocupaţi de pierderea podoabei capilare decât de mărimea penisului
Conform industriei produselor de îngriire pentru bărbaţi, clienţii consideră mai importantă podoaba capilară decât mărimea penisului, relatează The Guardian.
Urmărește
189 afișări
sursa FOTO: profimedia
Steve Stevenson, un britanic în vârstă de 44 de ani, care a început să-şi piardă podoaba capilară la vârsta de 21 de ani, sprijină de 15 ani schimbarea mentalităţii în privinţa bărbaţilor care se confruntă cu aceeaşi problemă ca şi el, iar iniţiativa lui a înfluenţat una dintre cele mai mari companii din SUA, relatează The Guardian.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Garda Națională a fost activată în Washington pentru a asigura securitatea alegerilor din 2024
-
Cel mai negru scenariu al alegerilor prezidenţiale din Republica Moldova: „Vor lichida treptat orice instituţie democratică”
-
Alegeri în Republica Moldova: Preoţii din R. Moldova care au călătorit la Moscova, instruiţi să-i asigure lui Stoianoglo voturi
-
MAE: Nouă români rămân dispăruţi în urma inundaţiilor din Spania
Până să înceapă să chelească, bărbatul povesteşte cum era asemănat cu celebrul actor din Baywatch, David Hasselhoff, însă toate complimentele au încetat în momentul în care britanicul a început să-şi piardă părul.
Stevenson mărturiseşte cum pierderea podoabei capilare l-a afectat foarte mult la nivel emoţional şi astfel s-a hotărât să ajute bărbaţii care trec printr-o astfel de experienţă.
Britanicul a început să prezinte o emisiune la un post de radio alături de fondatorul unei asociaţiii americane pentru cei care suferă de pierderea podoabei capilare.
Bărbatul şi-a propus să înlăture stigmatul negativ asociat persoanelor care chelesc.
Aspectul care i-a atras atenţia britanicului au fost aşa-zisele produse împotriva căderii părului care au început să fie comercializate ca produse de îngrijire a părului.
Prin această tactică de marketing, companiile nu mai scot în evidenţă pierderea podoabei capilare ca pe un element negativ, ci se concentrează pe aspectul de îngrijire.
Una dintre companiile care caută să îmbunătăţească relaţia cu clienţii prin maniera de promovare a produselor este brandul american, Hims care comercializează atât produse pentru disfuncţii erectile cât şi pastile care luptă împotriva căderii părului.
În Marea Britanie compania Hims s-a afiliat unei companii farmaceutice pentru a pune la dispoziţia doritorilor produse împotriva căderii părului.
Conform reprezentanţilor companiei Hims, iniţiativa de a se lansa pe piaţa britanică a avut foarte mult succes, iar medicamentele împotriva căderii părului sunt vândute ca prescripţie lunară la preţul de 30 de lire.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Fermele ecologice sunt rezistente în fața inundațiilor și declinului biodiversității
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Citește și: Bărbaţii, de două ori mai emotivi la locul de muncă decât femeile. Cum explică cercetătorii fenomenul
Citește și: The Economist: Cuplurile de lesbiene se despart mai des decât bărbaţii gay. Care ar putea fi motivele
Citește și: Cine înşală mai des: femeile sau bărbaţii?
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe