„Thriller”, cel mai influent videoclip din istoria muzicii pop
La sondajul organizat de MySpace au participat peste 1.000 de fani, care au avut de ales dintr-o listă cu 20 de videoclipuri selecţionate de critici din industria muzicală.
Videoclipul piesei „Thriller”, despre care se spune că a desfiinţat graniţele dintre muzică şi cinema, a obţinut 15,2% din totalul voturilor exprimate.
Pe poziţia a doua s-a situat videoclipul piesei „Here It Goes Again”, un hit din 2006 al grupului OK Go, care a obţinut 11,7% din voturi.
Podiumul a fost completat de videoclipul cântecului „Baby One More Time”, lansat în 1998 de cântăreaţa americană Britney Spears, care a întrunit 11,2% din voturi.
Topul a fost completat de videoclipurile pieselor:
„Take On Me” (A-Ha – 8,6%), „Hurt” (Johnny Cash – 7,6%),
„Bohemian Rhapsody” (Queen – 5,6%),
„Around the World” (Daft Punk – 5,4%),
„Weapon of Choice” (Fatboy Slim – 4%),
„Sledgehammer” (Peter Gabriel – 3,7),
„Sabotage” (Beastie Boys – 3,5%).