Brad Pitt a postat un prim mesaj pe versiunea chinezească a platformei Twitter

Brad Pitt a postat luni primul mesaj al său pe platforma Sina Weibo, versiunea chinezească a platformei Twitter, iar mesajul său, considerat enigmatic, a stârnit frenezie în rândul fanilor chinezi ai actorului american, fiind preluat de câteva zeci de mii de ori şi îndelung comentat.

Urmărește
251 afișări
Imaginea articolului Brad Pitt a postat un prim mesaj pe versiunea chinezească a platformei Twitter

Brad Pitt a postat un prim mesaj pe versiunea chinezească a platformei Twitter (Imagine: AFP / MediafaxFoto)

"E adevărat. Da, sosesc", a scris pe platforma Sina Weibo actorul american care, potrivit site-ului cinematografic IMDB, are interdicţie în China, după ce a jucat în filmul "Şapte ani în Tibet", un lungmetraj de aventuri regizat în 1997 de Jean-Jacques Annaud.

Acesta a fost primul mesaj postat de Brad Pitt pe Sina Wiebo, principalul serviciu de microblogging din China, ţară în care celebra platformă Twitter este cenzurată. În doar câteva ore, numărul de admiratori ai contului creat de Brad Pitt a crescut spectaculos, ajungând la peste 130.000 de persoane. Totodată, mesajul postat de starul hollywoodian a fost preluat de 31.000 de ori şi a generat peste 14.000 de comentarii.

Nu este clar deocamdată dacă acel "sosesc" scris de Brad Pitt anunţă o viitoare vizită a acestuia în China sau doar deschiderea contului său pe reţeaua Sina Weibo.

Filmul "Şapte ani în Tibet" relatează aventurile unui alpinist austriac, interpretat de Brad Pitt, care îl conduc pe acesta la Lhasa, capitala Tibetului, unde se împrieteneşte cu cel de-al 14-lea Dalai Lama. Însă invadarea Tibetului de către China în 1950 îl obligă să fugă din acea regiune.

În schimb, un alt film al său, "Domnul şi doamna Smith", în care Brad Pitt a jucat alături de Angelina Jolie, a fost foarte popular în China.

Pe de altă parte, Stephon Marbury, un fost star din NBA, care joacă în prezent în Liga profesionistă de baschet din China, este un utilizator prolific al reţelei Sin Weibo, unde are peste 779.000 de admiratori.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici