Brad Pitt dă sfaturi despre noile media - GALERIE FOTO

Actorul Brad Pitt a realizat un proiect special în colaborare cu revista americană de tehnologie Wired, pentru a-şi promova noul film "Inglourious Basterds", în regia lui Quentin Tarantino, oferind totodată şi sfaturi despre Facebook sau Twitter, informează site-ul accesshollywood.com.

Urmărește
35 afișări
Imaginea articolului Brad Pitt dă sfaturi despre noile media - GALERIE FOTO

Brad Pitt îşi promovează noul film şi dă sfaturi despre noile media într-o revistă de tehnologie (Imagine:Mediafax Foto/AFP)

GALERIE FOTO

Deşi alţi actori, precum Channing Tatum sau Katherine Heigl au ales să apară pe copertele unor celebre reviste de modă pentru a-şi promova noile proiecte cinematografice, actorul Brad Pitt a ales o abordare inedită, colaborând cu revista de tehnologie Wired.

Brad Pitt nu numai că apare pe coperta publicaţiei, pentru care a acordat şi un interviu, dar a participat şi la partea editorială a numărului din luna august, oferind diferite sfaturi despre comportamentul utilizatorilor de pe site-uri de socializare precum Facebook sau Twitter, dar şi despre bloguri.

"Cui îi pasă dacă soţia ta din Warcraft este în realiate un tip, daca totul merge bine nu te lega de detalii", scrie Pitt în Wired.

Actorul are o relaţie de mai mulţi ani cu Angelina Jolie. Frumoasa actriţă şi Brad Pitt sunt consideraţi a fi unul dintre cele mai solide cupluri de la Hollywood, în ciuda faptului că nu sunt căsătoriţi.

Cei doi au în prezent şase copii, dintre care trei sunt adoptaţi - Maddox, în vârstă de şase ani, născut în Cambodgia, Pax, în vârstă de patru ani, născut în Vietnam, şi Zahara, în vârstă de trei ani, născută în Etiopia. În afară de gemenii Knox Leon şi Vivienne Marcheline, născuţi pe 12 iulie, anul trecut, la Nisa, în Franţa, Angelina Jolie şi Brad Pitt mai au o fiică biologică, Shiloh, născută în Namibia, în 2006.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici