Brand-urile se pregătesc de Sărbători. Cum a influenţat pandemia comunicarea de brand

  • Digitalizarea a schimbat fundamental modul în care brandurile abordează oportunităţile de a se promova.
  • Anul 2020 ne-a adus mai mult aminte de timpul petrecut alături de cei dragi nouă.
Urmărește
176 afișări
Imaginea articolului Brand-urile se pregătesc de Sărbători. Cum a influenţat pandemia comunicarea de brand

Brand-urile se pregătesc de Sărbători. Cum a influenţat pandemia comunicarea de brand

Când te gândeşti la Sărbători, îţi vine în minte familia, bucuria de a fi alături de cei dragi. Marile case de modă au dat startul unor astfel de campanii de sărbători pentru a crea o comunicare mai eficientă şi relevantă. În unele, apar vedete precum Jennifer Lopez şi Michael B. Jordan.  

Coach este unul dintre ele iar în cea mai recentă campanie de Sărbători intitulată: „Holiday is where you find it”, cei doi protagonişti Jennifer Lopez şi Michael B. Jordan pozează fiecare alături de familia sa.

Un alt brand de renume Salvatore Ferragomo a ţinut să nu se îndepărteze prea mult de zona fashion în care modelele surprind decorul perfect de sărbători , simplist şi jucându-se cu beteala colorată. Haina rămâne personajul central al poveştii îmbinându-se astfel bucuria de ne îmbrăca cu diverse piese festive, unde elganţa şi strălucirea sunt de nelipsit.

Prada a numit campania de sărbători pentru 2020: „A Stranger Calls”. Totul pleacă de la o poveste originală scrisă de către Candice Carty-Williams în care obiectele devin mult mai importante decât personajele în sine.

Gucci, se întoarce în timp şi aduce în faţa noastră o campanie potrivită petrecerilor anilor 1990. Petrecerile ţinute la birou. Totul are loc într-un cadru retro, pe vremea când computerele ocupau jumătate din birou, locul de muncă devenind astfel un amestec între ringul de dans, club de noapte şi bar.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici