- Home
- Life-Inedit
- (19.11.2020, 02:36)
- Virginia Usiku
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Brand-urile se pregătesc de Sărbători. Cum a influenţat pandemia comunicarea de brand
- Digitalizarea a schimbat fundamental modul în care brandurile abordează oportunităţile de a se promova.
- Anul 2020 ne-a adus mai mult aminte de timpul petrecut alături de cei dragi nouă.
Urmărește
176 afișări
Brand-urile se pregătesc de Sărbători. Cum a influenţat pandemia comunicarea de brand
Când te gândeşti la Sărbători, îţi vine în minte familia, bucuria de a fi alături de cei dragi. Marile case de modă au dat startul unor astfel de campanii de sărbători pentru a crea o comunicare mai eficientă şi relevantă. În unele, apar vedete precum Jennifer Lopez şi Michael B. Jordan.
Coach este unul dintre ele iar în cea mai recentă campanie de Sărbători intitulată: „Holiday is where you find it”, cei doi protagonişti Jennifer Lopez şi Michael B. Jordan pozează fiecare alături de familia sa.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iranul se pregătește de atac. Ar putea avea loc chiar în această noapte, înainte de alegerile din SUA: „Nu vom lăsa alegerile americane să ne influențeze”
-
Cum ar fi arătat pacea în termenii Moscovei? Documente scurse dezvăluie cerinţele Proiectului de Pace al Rusiei din 2022
-
Culmea tupeului: Rusia acuză Occidentul de imixtiune în alegerile din Republica Moldova
-
Nelu Tătaru a fost plasat sub control judiciar pentru luare de mită
Un alt brand de renume Salvatore Ferragomo a ţinut să nu se îndepărteze prea mult de zona fashion în care modelele surprind decorul perfect de sărbători , simplist şi jucându-se cu beteala colorată. Haina rămâne personajul central al poveştii îmbinându-se astfel bucuria de ne îmbrăca cu diverse piese festive, unde elganţa şi strălucirea sunt de nelipsit.
Prada a numit campania de sărbători pentru 2020: „A Stranger Calls”. Totul pleacă de la o poveste originală scrisă de către Candice Carty-Williams în care obiectele devin mult mai importante decât personajele în sine.
Gucci, se întoarce în timp şi aduce în faţa noastră o campanie potrivită petrecerilor anilor 1990. Petrecerile ţinute la birou. Totul are loc într-un cadru retro, pe vremea când computerele ocupau jumătate din birou, locul de muncă devenind astfel un amestec între ringul de dans, club de noapte şi bar.
Citește pe alephnews.ro: WSJ: Rusia plănuia să incendieze avioanele cu destinația SUA și Canada, prin dispozitive inflamabile pe bază de magneziu
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cum e ca socru Ion Țiriac! Sorana Cîrstea, iubita fiului său, a dezvăluit latura mai puțin ştiută a magnatului
PROSPORT.RO
Gigi Becali și-a băgat ginerele în anchetă după dezvăluirile din CANCAN! Milionarul i-a întocmit rechizitoriul monden lui Mincu și…
CANCAN.RO
La ce oră să NU folosești niciodată mașina de spălat. Plătești mai mult pentru curent dacă e utilizată atunci
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe