Ziua 1 de festival e descrisă aici iar Ziua 2 este descrisă aici. Dar iată, pe scurt, ce înseamnă iCEE.fest – Interactive Central & Eastern Europe Festival – în cifre:
95 de ore de conţinut care vor acoperi
9 macro-trenduri si domenii distincte din domeniul digital, tehnologie si comunicare online
145 de companii majore din digital & tech au delegat
177 de speakeri, traineri si manageri de top la care se adaugă
13 vedete internaţionale în domeniul lor (autori de cărţi, speakeri independenţi)
9 scene separate (click pe fiecare pentru a vedea agenda)
1 zonă outdoor „iCEE.fest Summer Playground” pentru networking, food & drinks, party
3 ore de concerte live cu Arme, Suie Paparude, The Mono Jacks
3.300 de participanţi (confirmaţi până vineri), care vin din 22 de ţări
– Vânzarea biletelor online se va opri luni, 11 iunie
– Există 10 categorii diferite de bilete, cu preţuri începând de la doar 50 de euro
– Elevii si studenţii pasionaţi de Internet sunt asteptaţi gratuit la festival, prin Bursele iCEE.fest by Kuende
Ultimele bilete disponibile online se găsesc aici.
iCEE.fest este organizat în parteneriat cu Orange şi are printre susţinători BCR, Nissan, Kaufland, mPlatform, VTex, ENEL, Medlife, Freewheel / Comcast, Nescafe Dolce Gusto, Coca-Cola, Samsung si alţi parteneri.