Burberry şi Google au prezentat o tehnologie ce permite utilizatorilor să trimită săruturi virtuale

Companiile Burberry şi Google au prezentat într-o campanie recentă o tehnologie ce permite utilizatorilor să înregistreze şi să expedieze săruturi virtuale oricărei persoane din lume, cu ajutorul telefonului mobil sau al unei camere web.

Urmărește
157 afișări
Imaginea articolului Burberry şi Google au prezentat o tehnologie ce permite utilizatorilor să trimită săruturi virtuale

Burberry şi Google au prezentat o tehnologie ce permite utilizatorilor să trimită săruturi virtuale (Imagine: Lucian Alecu/Mediafax Foto)

Serviciul a fost lansat la începutul acestui an, însă el a fost făcut cunoscut publicului larg abia acum, după ce a fost utilizat de actriţa Sienna Miller într-o campanie Burberry, în care apare şi logodnicul ei, Tom Sturridge, informează dailymail.co.uk.

Utilizatorul trebuie să se conecteze pe platforma dedicată de Burberry acestei aplicaţii - Kisss.Burberry.com -, să îşi ţuguie buzele şi să sărute ecranul telefonului său mobil. Noua aplicaţie preia forma buzelor din acel sărut şi o transformă în imaginea unui sărut virtual.

Imaginea este apoi digitalizată şi poate fi expediată oricărui utilizator din lume pe e-mail sau prin intermediul platformelor Google +, Facebook şi Twitter.

Utilizatorii au chiar posibilitatea de a-şi colora "sărutul virtual" cu un ruj de buze, tot virtual, în nuanţa preferată.

Odată expediat sărutul virtual, utilizatorul poate să îl urmărească "zburând" într-un plic, pe cer, până în oraşul destinatarului, prezentat în 3D cu ajutorul tehnologiei Google Earth.

Tehnologia a fost folosită în noua campanie "With Love Christmas" a brandului Burberry, considerată punctul culminant al unui întreg an care celebrează romantismul.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici