Cadouri surpriză pentru utilizatorii Facebook

Reţeaua de socializare Facebook împlineşte cinci ani de la lansare, ocazie cu care le oferă tuturor celor 150 de milioane de utilizatori ai săi cadouri virtuale, de la ursuleţi de pluş virtuali la halbe de bere, şampanie şi trifoi cu patru foi,

informează BBC News Online.

Urmărește
18 afișări
Imaginea articolului Cadouri surpriză pentru utilizatorii Facebook

Cadouri surpriză pentru utilizatorii Facebook

"În spiritul celebrării conexiunilor dintre oameni, îi încurajăm pe utilizatori să folosească aceste cadouri pentru a le mulţumi celor cu care sunt conectaţi pe Facebook", a declarat Mark Zuckerberg, fondatorul reţelei.

Facebook este, în prezent, lider mondial în rândul reţelelor de socializare, iar Zuckerberg a menţionat această realizare a companiei într-un material publicat pe propriul blog.

"Nu a fost uşor să ne extindem şi să evoluăm în ultimii cinci ani şi nici nu am terminat cu demersurile în această direcţie. Celebrând cei cinci ani de Facebook, vom continua să facem demersuri pentru evoluţia reţelei şi pentru simplificarea comunicării cu oamenii şi entităţile care contează pentru utilizatori", a precizat el.

Pentru o companie care şi-a început activitatea într-o cameră de cămin, evoluţia Facebook este impresionantă, reţeaua ajungând să aibă 150 de milioane de utilizatori şi să învingă în cursa pentru supremaţie pe piaţa reţelelor de socializare compania MySpace, care are numai 130 de milioane de utilizatori.

"Au ajuns de la un proiect de colegiu la o platformă de comunicare globală", a declarat Jeremiah Jowyang, de la Forrester Research, comentând evoluţia Facebook.

Facebook "este locul unde poţi intra în contact şi purta discuţii cu persoane pe care chiar le cunoşti. Este un loc diferit de alte spaţii online, unde utilizatorii nu se cunosc cu adevărat, cum este cazul MySpace, unde există profiluri a numeroase celebrităţi şi personaje fictive create de firme de PR", a adăugat el. "Facebook înseamnă oameni pe care îi ştii şi în care ai încredere şi este o reţea conectată la viaţa reală, familie şi muncă", a spus el.

"Cultura internetului s-a modificat dramatic în ultimii cinci ani. Înainte, majoritatea oamenilor nici măcar nu se gândeau să interacţioneze online cu identităţile reale. Facebook le-a oferit un mediu sigur şi de încredere pentru a interacţiona şi unde milioane de oameni se simt confortabil vorbind despre ei", menţionează, pe blogul său, Mark Zuckerberg.

În februarie 2004, Mark Zuckerberg a lansat "The Facebook", reţeaua activând din camera sa de cămin din campusul Universităţii Harvard. Reţeaua, pe care Zukerberg a realizat-o cu ajutorul unor prieteni, avea ca obiectiv să îi ajute pe studenţi să fie în contact unii cu alţii prin intermediul internetului şi să se cunoască mai bine.

În primele 24 de ore de la lansarea reţelei, 1.200 de studenţi de la Harvard îşi făcuseră deja profiluri şi, la scurt timp, reţeaua a început să se extindă şi în alte colegii şi universităţi.

În 2005, un studiu intern a indicat că 85% dintre studenţi aveau conturi pe Facebook. Un alt studiu, realizat de Student Monitor, a indicat că Facebook era cel mai "cool" lucru după iPod.

La finalul lui 2005, Facebook a ajuns în Marea Britanie, în timp ce, în prezent, site-ul este tradus în 35 de limbi şi lucrează la realizarea de versiuni în alte 60.

Atunci când Zuckerberg a completat actele de înregistrare a Facebook, el a menţionat, la descrierea funcţiei sale, "Founder, Master and Commander Enemy of the State".

În prezent, mai mult de jumătate dintre cei peste 150 de milioane de utilizatori unici ai Facebook nu sunt studenţi, mulţi dintre ei având vârste de peste 30 de ani. În fiecare zi, peste 15 milioane de utilizatori actualizează informaţiile de profil din cadrul reţelei, informându-şi prietenii în legătură cu ceea ce fac.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici