Potrivit www.procinema.ro, campania a fost descrisă de Molson Coors Brewing Company ca „cea mai mare campanie digitală din Marea Britanie” şi, chiar dacă nu a fost declarată oficial investiţia, reprezentanţii brandului au spus că va avea un buget cu o sumă formată din şapte cifre.
În spotul la berea Coors, Van Damme imită mersul pinguinului în pantaloni îngheţaţi şi vorbeşte despre condiţiile grele în care supravieţuieşte.
Specialistul belgian în arte marţiale Jean-Claude Van Damme, în vârstă de 50 de ani, a avut câteva roluri mici înainte de a deveni celebru cu filmul „Bloodsport/ Sport sângeros”. „Kickboxing”, o altă incursiune a lui Van Damme în lumea acestui periculos sport asiatic, s-a bucurat şi el de succes, iar o scurtă apariţie în „Cyborg” l-a recomandat pentru cel mai celebru film al său de până în prezent, „Soldat Universal”.
„Dublu Impact” şi „Timecop” sunt alte două succese de casă ale actorului.