Caracatiţa prezicătoare Paul s-a lansat în lumea publicităţii

Caracatiţa prezicătoare Paul s-a lansat în lumea publicităţii, fiind protagonista unei campanii de comunicare ce aparţine unui lanţ de supermarket-uri din Germania, informează Der Spiegel în ediţia electronică.

Urmărește
96 afișări
Imaginea articolului Caracatiţa prezicătoare Paul s-a lansat în lumea publicităţii

Caracatiţa prezicătoare Paul s-a lansat în lumea publicităţii (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Potrivit agentului caracatiţei, Paul a mai primit alte 160 de oferte de colaborare din lumea publicităţii.

După ce s-a afirmat în timpul Cupei Mondiale, făcând previziuni corecte cu privire la toate rezultatele meciurilor selecţionatei Germaniei şi ghicind inclusiv câştigătoarea finalei, caracatiţa Paul, de la acvariul din Oberhausen, poate fi văzută în afişele publicitare ale Rewe, un lanţ de supermarket-uri.

Caracatiţa Paul a devenit celebră în toată lumea, inclusiv în Iran, unde preşedintele Mahmoud Ahmadinejad a acuzat octopodul că răspândeşte "propaganda occidentală şi supertiţiile" şi este un simbol al "decadenţei şi decăderii".

Caracatiţa Paul a devenit, sub forma animată, şi o aplicaţie pentru telefoanele iPhone.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici