Care este cea mai celebră bijuterie dintr-un film

Colierul cu safir şi diamante din "Titanic", supranumit "Inima Oceanului", este cea mai cunoscută bijuterie dintr-un film, urmat de bijuterii memorabile din "Mic dejun la Tiffany", "Domnii preferă blondele" şi "Pretty Woman", potrivit unui sondaj realizat de un canal de teleshopping.

Urmărește
1268 afișări
Imaginea articolului Care este cea mai celebră bijuterie dintr-un film

Colierul din Titanic - cea mai celebră bijuterie dintr-un film

Potrivit femalefirst.co.uk, colierul purtat de Kate Winslet în "Titanic", aruncat pe fundul oceanului la finalul filmului, a obţinut 30% dintre voturile participanţilor la sondaj.

La mică distanţă, a urmat colierul de perle al lui Audrey Hepburn din "Mic dejun la Tiffany's", în timp ce a treia poziţie a fost ocupată de colierul cu diamante al lui Marlyn Monroe dintr-un alt film clasic - "Domnii preferă blondele/ Gentlemen Prefer Blondes".

Colierul cu rubine purtat de Julia Roberts în "Frumuşica/ Pretty Woman", când apare într-o rochie de seară roşie la braţul lui Richard Gere, a ocupat cea de-a patra poziţie, fiind urmat în clasament de colierul cu diamant galben din comedia romantică "Cum să scapi de un tip în 10 zile/ How to Lose a Guy in 10 Days".

Acesta din urmă este însă cel mai scump dintre ele, fiind estimat la peste 3,5 milioane de euro, în timp ce "Inima Oceanului" din "Titanic" este estimat la 2,5 milioane de euro. Colierul din "Pretty Woman" a fost evaluat la 984.000 de euro.

Postul de teleshopping QVC a realizat acest sondaj cu ocazia lansării unei linii de bijuterii, prezentată într-un magazin în centrul Londrei marţi. Printre piese, se găseau şi replici ale celor trei coliere menţionate mai sus, ce puteau fi achiziţionate cu 364, 313 şi respectiv 170 de euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici