Carla Bruni-Sarkozy intră în campania electorală a soţului său cu imaginea unei "femei obişnuite"

Carla Bruni-Sarkozy, Prima Doamnă a Franţei, se implică în campania electorală a soţului său adoptând imaginea unei "femei obişnuite" spre deosebire de strălucirea vieţii de fotomedel de până acum.

Urmărește
1635 afișări
Imaginea articolului Carla Bruni-Sarkozy intră în campania electorală a soţului său cu imaginea unei "femei obişnuite"

Carla Bruni-Sarkozy intră în campania electorală a soţului său cu imaginea unei "femei obişnuite" (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Sunt alături de el sută la sută", a declarat Carla Bruni, pentru cotidianele 20 Minutes şi Le Parisian, despre soţul său, pe care îl consideră "cel mai potrivit pentru a rămâne la conducerea ţării", "cel care a făcut totul bine sau aproape bine timp de cinci ani" şi ale cărui "idei sunt fabuloase, foarte puternice".

Rămasă în umbră după ce a rămas însărcinată - ea a născut în octombrie 2011 o fetiţă, Giulia -, fostul manechin se va implica în campanie, prima pentru ea, deoarece în 2007 Nicolas Sarkozy era căsătorit cu soţia sa precedentă, Cecilia.

"Mă implic. Nu profesional ci uman. Îl voi însoţi pe soţul meu atunci când va avea nevoie de mine...în clipele simbolice, la întâlniri", a declarat Bruni.

Intrarea Primei Doamne în campanie a fost orchestrată ingenios.

Imaginea ei se vrea a fi cea de soţie iubitoare şi atentă, pregătită să seducă "clase de mijloc" vizate de candidat, aşa cum indică o înregistrare video misterioasă apărută pe Internet. Făcută înainte ca Sarkozy să îşi anunţe candidatura pe postul de televiziune TF1, înregistrarea o prezintă pe Carla Bruni aşezându-i soţului său medalia Legiunea de Onoare, după care sărutându-l uşor neîndemânatic.

Carla şi-a "lustruit" imaginea de "doamnă normală" împărtăşindu-şi plăcerea de a urmări seriale populare către TV Magazine, un supliment livrat cu aproximativ 60 de cotidiane naţionale şi regionale.

"Am urmărit în ultima vreme deseori «Plus belle la Vie» (telenovelă franţuzească difuzată de televiziunea publică) împreună cu fiica mea", a declarat aceasta, considerând "fabulos" reality-showul "L'amour est dans le pre" (Dragostea este pe pajişte), emisiune în care tineri agricultori îşi caută perechea.

După ce îi recomanda cu puţin timp în urmă opere literare ale unor clasici soţului ei, nu foarte versat în domeniul cultural, Prima Doamnă a mărturisit apoi preferinţa pentru succese populare, spunând că adoră fotbalul şi că a dezvoltat o pasiune recentă pentru ciclism: Nicolas a făcut-o să "descopere Turul Franţei".

Reprezintă această nouă Carla Bruni un atu pentru campania lui Nicolas Sarkozy? "Acest lucru nu este determinant. Nu este o ţară în care acest criteriu este foarte important pentru alegători ", a declarat Bruno Jeanbart, unul dintre reprezentanţii institutului de sondaje OpinionWay.

În acelaşi timp, "ar putea să facă parte dintr-un mecanism mai amplu, pentru a schimba imaginea preşedintelui Sarkozy şi pentru a păstra discuţiile concentrate în jurul lui, un element capital al campaniei". Jeanbart crede că este dificil să se schimbe "percepţia despre preşedinte" cu două luni înainte de alegeri, la care Nicolas Sarkozy este considerat ca învins clar de către candidatul socialist Francois Hollande.

Dominique Wolton, expert în presă, rămâne sceptic. "Cuplul Francois Hollande-Segolene Royal (ea fiind candidata socialiştilor în 2007) uimeşte mult mai mult imaginaţia francezilor: s-au iubit, s-au despărţit....", a declarat acesta.

Carla Bruni-Sarkozy este "strălucirea, hârtia lucioasă, ceea ce nu înseamnă că există o antipatie specială faţă de ea, doar că nu este atât de banală astfel ca oamenii să se identifice în ea", a adăugat Wolton.

Reţelele de socializare par să îi dea dreptate, fiind semnalate ironii despre voinţa Primei Doamne de a participa la emisiunea populară de aventuri "Rendez-vous en terre inconnue" (Întâlnire pe un teritoriu necunoscut), un mesaj sugerând că aceasta ar trebui mai bine să facă o "plimbare cu metroul parizian".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici