- Home
- Life-Inedit
- WASHINGTON, (13.01.2015, 14:10)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Casa Tiffany foloseşte pentru prima dată în istoria ei un cuplu gay într-o reclamă pentru verighete - FOTO
Casa de bijuterii Tiffany a folosit pentru prima dată în istoria ei de 178 de ani un cuplu gay în campania sa de primăvară pentru noua gamă de verighete pe care le produce, informează cbsnews.com.
Urmărește
348 afișări
Casa Tiffany foloseşte pentru prima dată în istoria ei un cuplu gay într-o reclamă pentru verighete
Cuplurile care vor să se căsătorească au văzut dintotdeauna în casa Tiffany (TIF) şi micile sale cutiuţe albastre un veritabil simbol al iubirii veşnice. Renumita casă de bijuterii americană are în 2015 un nou mesaj pentru clienţii ei: iubirea se prezintă în multe forme.
Compania americană, înfiinţată în urmă cu 178 de ani, a angajat pentru prima dată în istoria ei un cuplu gay pentru una dintre reclamele sale. Fotografia din noua campanie prezintă un cuplu de bărbaţi homosexuali care stau aşezaţi pe treptele din faţa unei case, ţinându-se de mână, cu afecţiune, şi zâmbind.
ULTIMELE ȘTIRI
-
România se alătură pe deplin spațiului Schengen începând cu ianuarie 2025
-
Alegeri prezidenţiale 2024. Ce arată cele mai recente sondaje publicate. Cine ar putea intra în turul doi
-
Euro a scăzut la cel mai jos nivel din 2022 din cauză că pieţele se aşteaptă la o nouă scădere de dobândă. Din păcate şi din economia reală vin veşti proaste: sectorul privat din zona euro a scăzut dintr-o dată şi se duce înspre contracţie
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
Imaginea este doar una dintre cele şapte fotografii realizate de fotograful de modă Peter Lindbergh pentru noua campanie de primăvară a casei Tiffany, care va fi derulată sub sloganul "Will You?" ("Vrei?" - forma contrasă a clasicei întrebări "Vrei să te căsătoreşti cu mine?", n.r.). Acest mesaj, afirmă purtătoarea de cuvânt a companiei americane, Linda Buckley, reflectă "o abordare modernă a iubirii şi a relaţiilor romantice".
"În zilele noastre, drumul spre căsătorie nu mai este unul liniar, iar dragostea adevărată poate să apară mai mult de o dată în viaţă, prin poveşti de iubire care se prezintă într-o varietate de forme", a adăugat reprezentanta casei Tiffany.
Celelalte şase fotografii alb-negru din această campanie publicitară prezintă cupluri heterosexuale. Faptul că firme majore de pe piaţa americană, precum Tiffany, au început să includă cupluri de acelaşi sex în reclamele lor reflectă felul în care americanii acceptă tot mai mult conceptul de diversitate.
În 2014, brandul Honey Maid a câştigat simpatia unui număr impresionant de clienţi printr-o campanie care a celebrat diversitatea familială, incluzând în reclamele sale imagini cu familii birasiale şi familii gay. Deşi acele reclame au atras şi câteva comentarii negative, reacţia generală a publicului american a fost una pozitivă, mulţi dintre consumatorii din Statele Unite renunţând la produsele lor preferate pentru a cumpăra produsele Honey Maid, fabricate de grupul Mondelez.
Casa de bijuterii Tiffany a lansat această campanie într-o perioadă în care sprijinul populaţiei americane pentru căsătoriile gay a atins un nou nivel record. Aproximativ 55% dintre americani s-au declarat în favoarea legilor care recunosc căsătoriile între persoane de acelaşi sex. În 2004, acest procent era de doar 42%, potrivit Institutului Gallup. Susţinătorii căsătoriilor gay au obţinut recent noi victorii în instanţele din alte două state americane - Alaska şi New Jersey.
Tinerii americani sunt mai dispuşi să susţină căsătoriile gay: 78% dintre americanii cu vârste cuprinse între 18 şi 29 de ani spun că aceste căsătorii ar trebui să fie legale. Ţinând cont de faptul că tinerii vor reprezenta în viitorul apropiat segmentul majoritar de pe piaţă în ceea ce priveşte inelele de logodnă şi verighetele - şi, ca urmare, vor remarca noua reclamă -, casa Tiffany pare să fi luat o decizie înţeleaptă prin această campanie publicitară care susţine ideea de egalitate a căsătoriilor.
Căsătoriile gay par de asemenea să înflorească în Statele Unite şi să devină o veritabilă industrie. Nunţile gay vor genera venituri de 1,9 miliarde de dolari în statele americane în care ele au fost legalizate, potrivit unui studiu realizat recent de UCLA School of Law şi Credit Suisse.
Citește pe alephnews.ro: Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Adrian Sârbu: N-avem pe cine alege Președinte pe 24 noiembrie, dar du-te la vot și pune ștampila pe alb, pe niciunul! E singura formă să le arăți că exiști
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Cod roșu de viscol și ninsori abundente în România, emis de meteorologii de la Severe Weather Alert
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe