„În egală măsură, observăm că tendinţa românilor este de a-şi îndreapta atenţia către conţinutul hranei, dorind ca aceasta să poată oferi un echilibru optim între nivelurile de proteine, vitamine, grăsimi şi fibre”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, director general al Hornbach România. Cererea de hrană pentru „cel mai bun prieten al omului” se reflectă şi în stocul de aproximativ 230 de tone a categoriei, aceasta cuprinzând atât branduri precum Royal Canin, Pro Plan, DogChow, Opti Life, Brit, Bosch, Pedigree, Friskies, cât şi marca Mr. Beef. Potrivit acestuia, pe lângă hrană, în coşurile de cumpărături pentru patrupezi se mai regăsesc şi accesorii precum zgărzi, lese, jucării, şi, din ce în ce mai des, produse de întreţinere specializate cum ar fi şampon, pieptene sau ghilotină pentru gheare.
Pe parcursul lunii ianuarie, cele şase magazine Hornbach din România vor organiza o expoziţie dedicată hranei pentru câini sub marca proprie. Expoziţia din magazine prezintă o gamă largă de hrană, având la dispoziţie şi consiliere din partea specialiştilor Hornbach. În cadrul evenimentului, stăpânii pot fi însoţiţi de patrupede, accesul câinilor în magazinele Hornbach fiind permis permanent.
Puteţi citi mai multe aici
Citeşte şi: 13 companii au format, la Davos, consiliul investitorilor în produsele pe bază de hidrogen
Citeşte şi: Piaţa imobiliară din Estul Europei este la niveluri record. România este încă departe de potenţial
Citeşte şi: Prima investigaţie de pe Platforma avertizorilor: Agenţiile de turism, suspectate că fixează preţul
Citeşte şi: Gazprom ar putea opri livrările de gaze prin Ucraina, dar România poate rezista câteva săptămâni