Căutările pe Google vor lua în calcul şi criterii semantice

Google şi-a îmbunătăţit motorul de căutare, care va realiza asocieri semantice pentru a răspunde mai bine cererilor utilizatorilor, care nu sunt întotdeauna formulate cu acurateţe.

Urmărește
15 afișări
Imaginea articolului Căutările pe Google vor lua în calcul şi criterii semantice

Căutările pe Google vor lua în calcul şi criterii semantice

"Folosim o nouă tehnologie care înţelege mai bine asocierile de idei şi conceptele legate de căutările online", au explicat, pe blogul oficial al companiei, Ori Allon şi Ken Wilder, responsabili ai echipei tehnice care se ocupă de îmbunătăţirea calităţii rezultatelor căutărilor online.

Astfel, motorul de căutare Google va lua în considerare şi intenţiile internauţilor, chiar dacă ele nu sunt explicite. Potrivit lui Allon şi Wilder, Google vrea ca rezultatele căutărilor să fie cât mai aproape de informaţiile pe care internauţii vor să le afle.

Căutările care iau în calcul criteriile semantice merg dincolo de afişarea unor rezultate care conţin cuvintele cheie introduse de utilizatori în motorul de căutare şi prezintă şi rezultate care încearcă să expună semnificaţia frazelor sau cuvintelor cheie puse în legătură unele cu altele.

Motorul de căutare Google care va folosi câmpurile semnatice va funcţiona în 37 de limbi.

"Vom căuta în permanenţă modalităţi de a vă ofei acces la pagina web pe care o căutaţi cât mai repede posibil", se mai arată pe blogul oficial al Google, care adaugă şi că, pe lângă introducerea criteriilor semantice, compania a mai făcut posibilă şi realizarea de căutări prin utilizarea unor serii de termeni mai lungi de trei cuvinte.

Recent, oficialii Microsoft au declarat că testează motorul de căutare Kumo.com, care funcţionează, de asemenea, folosind câmpuri semnatice. Astfel, Microsoft încearcă să realizeze un motor de căutare mai popular decât celălalt motor deţinut de companie, Live Search, şi să se distanţeze de Yahoo şi mai ales de Google, impunându-se ca lider pe piaţa motoarelor de căutare.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici