- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (09.06.2016, 20:36)
- Alina Mihai
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce este relevant pe Internet - O privire de 360 grade cu liderii care domină online-ul, la ICEEFest
Speakerii de la Facebook, Google, LinkedIn, Netflix, dar şi reprezentanţii “titanilor” CNN, Euronews, Eurosport care distribuie sau produc conţinut media, şi-au expus punctul de vedere legat de noile tendinţe online,joi,la Bucureşti,la cel mai mare festival de Internet din Centrul şi Estul Europei.
Urmărește
978 afișări
Ce este relevant pe Internet - O privire de 360 grade cu liderii care domină online-ul, la ICEEFest
Dacă versiunea de print a mass-media a fost prima care a pierdut în competiţia cu mediul online, următoarea provocare pare să fie în ce măsură televiziunea va supravieţui în faţa noilor producători de conţinut video distribuit pe Internet. Cel mai reprezentativ exemplu dintre noii lideri este Netflix, care a reuşit în 2013 să atragă publicul cu serialul House of cards.
Startul festivalului ICEEFest l-a dat joi vicepreşedintele pe Europa al Netflix, Joris Evers, care a rezumat succesul său: calitatea video a filmelor, nicio publicitate care să te distragă, dar şi posibilitatea de a face play oricând doreşti, de oriunde doreşti.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Le-am dat-o în vot! Tu ce faci?
-
Rezultate parţiale 90% din secţiile de votare: Călin Georgescu continuă să fie pe primul loc. Bătălie pentru locul doi între Ciolacu şi Lasconi
-
Primele declaraţii ale candidaţilor după exit-poll-uri. Ciolacu: Rezultatul ne confirmă că am făcut ceea ce trebuie pentru ţară / George Simion anunţă victoria deşi exit-poll-urile îl dau pe 4 / Lasconi: Speranţa este vie în România
-
Cine este Călin Georgescu, surpriza de la alegerile prezidenţiale 2024, turul I
“Poţi termina într-o săptămână întregul sezon al serialelor”, a spus Evers, adăugând că televiziunea a devenit ca oricare dintre utilităţile clasice într-o casă: energie, apă curentă, etc. “Fiecare dintre membrii unei familii vrea să vadă altceva, fiecare în camera lui”, a mai spus vicepreşedintele pe Europa al Netflix.
“Titanii” televiziunilor, pe de altă parte, CNN, Euronews şi Eurosport au explicat că televiziunea a trebuit să intre pe canalele online pentru a-şi păstra audienţa.
„Toate platformele de transmitere a informaţiei trebuie să fie compatibile pentru ca materialele de presă să-şi atingă publicul, audienţa, indiferent de canalul pe care transmiţi”, a spus Rob Bradley, directorul de advertising digital de la CNN, prezent la Bucureşti. El a spus că în prezent conţinutul media nu supravieţuieşte fără o legătură între date, care înseamnă targetare - mesajul trebuie să ajungă la cine este interesat de el şi creativitate, care înseamnă video, foto şi text simplu şi relevant.
Reprezentantul Euronews a insistat asupra importanţei prezentării mai multor puncte de vedere, sub presiunea social media, ilustrându-şi prezentarea cu un teren de fotbal cu trei porţi.
„Diversitatea punctelor de vedere reprezintă lumea în care trăim. Noţiunea de raportare echilibrată este prezentată în majoritatea şcolilor de jurnalism de azi. Cu toate acestea, creşterea de social media şi de luare a deciziilor bazate pe date s-a pus presiune asupra acestui concept. Toţi avem păreri şi parti-prix-uri, iar jurnalistul trebuie să le prezinte pe toate, pentru ca mesajul să ajungă la oameni din diferite culturi, cu diferite niveluri de educaţie şi comportament”, a spus Duncan Hooper, redactor-şef Euronews.
Reprezentanţii Google şi Facebook veniţi la Bucureşti au insistat pe provocarea la care trebuie să răspundă media, marketingul şi advertising-ul: creşterea accelerată a utilizatorilor de internet pe mobil. Conţinutul trebuie astfel adaptat pentru aceşti utilizatori, în special adolescenţi, consumatori de conţinut fragmentat.
"Oamenii scanează tot ceea ce văd şi se întorc la lucrurile care îi interesează, este un focus pe care îl fac în funcţie de relevanţa subiectului pentru ei”, a afirmat Karolina Janus reprezentantul Facebook Expert Marketing. Ea a prezentat noul design al Facebook, care permite un conţinut video îmbunătăţit, carusel video sau video looping. Ea s-a concentrat şi asupra personalizării pe care Facebook îl poate face advertisingului, pentru a identifica acelaşi utilizator de device-uri, mobil, computer la serviciu sau acasă şi a-i trimite conţinut personalizat.
Festivalul ICEEFest continuă şi vineri cu "tehnologia care ne schimbă vieţile", "inovaţie în advertising", "viitorul în advertising", online video, "Cum poate jurnalismul schimba un sistem (medical)", etc, cu speakeri de la companii precum Hololens, R/GA, LOLA MullenLowe, DDB, BBH Live, INDG, Grand Visual, 4 Wise Monkeys, Innovation.Roks, Immesar, WidBytes, Khora, Innoactive, Inition, Design4Real, Rewind, Art is Open Source, etc.
Câţiva dintre speakerii de joi ai ICEEfest:
CNN - Rob Bradley / director, Digital & Ad Venit de date - Global: s-a alăturat CNN mai 2015, el supraveghează optimizarea audienţei CNN International, internaţional de roll-out a strategiei programatice a companiei şi punerea în aplicare a soluţiilor directe conduse de date mai avansate.
EuroNews - Duncan Hooper / redactor-şef: anterior , un editor de ştiri la MSN şi Telegraph. El este acum responsabil pentru producţia Euronews pe site-urile sale, aplicaţiile şi reţelele sociale, precum şi colaborarea cu o mică echipă de specialişti ce s-au concentrat pe aceste platforme. El coordonează îndeaproape cu editorii care lucrează pe partea de televiziune a afacerii pentru a asigura conţinutul este bine adaptat la toate formele de publicare.
Eurosport - Arnaud Simon / Senior Vice President Content & Production: el este responsabil pentru conducerea povestitor Eurosport în jurul cele mai bune evenimente sportive la 243 de milioane de abonaţi , peste 99 de ţări. El este recunoscut ca un lider al industriei în adoptarea de noi tehnologii de producţie pentru a aduce poveşti de viaţă în moduri inovatoare, inclusiv realitatea virtuală de pionierat în mediul sportiv.
Facebook - Karolina Janus- Manager Client Solutions Facebook pentru ECE, consiliază cele mai mari agenţii şi clienţi direcţi din întreaga regiune pe soluţii de publicitate. Ea are mulţi ani de experienţă în domeniul Digital Marketing şi Vânzări online - înainte de a se alătura Facebook a lucrat şase ani pentru Google în funcţii de management specifice din ţările Benelux şi pieţele din ECE şi ca formator intern pentru soft skills.
Citeşte şi: 6 cunoscuţi comedianţi români vor parodia prezentările de la ICEEfest, în ultima seară de festival
Citeşte şi: Din New York, direct la Bucuresti: de pe scena Comedy Cellar, Jeff Leach revine la ICEEfest!
Citeşte şi: Bucuresti, Capitala Internetului săptămâna viitoare: ICEEfest se deschide către public cu preţuri mici la bilete pentru grupuri, antreprenori, elevi si studenţi
Citeşte şi: Fondatorul trupei “Londonbeat” vine la ICEEfest să explice cum muzica te poate face mai eficient la birou
Citeşte şi: Cel mai mare festival de Internet ICEEfest, în pregătire la Bucureşti. 7 motive ca să mergi acolo
Citește pe alephnews.ro: REZULTATE PARȚIALE. Alegeri prezidențiale 2024, turul 1: Călin Georgescu intră în turul 2
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Citește și: 6 cunoscuţi comedianţi români vor parodia prezentările de la ICEEfest, în ultima seară de festival
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
De nerecunoscut! Cum a ajuns să arate Maria Sharapova, la 5 ani de la retragerea din tenis GALERIE FOTO
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe