- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (17.09.2021, 13:58)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce i-a interesat pe copii în online în această vară: Måneskin şi Simple Dimple
Formaţia italiană Måneskin, care a câştigat Eurovision, precum şi jucăriile Simple Dimple şi Pop It se numără printre preferinţele din online ale copiilor, în această vară, conform unei cercetări Kaspersky.
Urmărește
711 afișări
Ce i-a interesat pe copii în online în această vară: Måneskin şi Simple Dimple
În acest timp, TikTok a reuşit să depăşească WhatsApp pe lista de aplicaţii în care copiii au petrecut cel mai mult timp. Popularitatea Instagram în rândul copiilor a continuat să scadă, în timp ce Eurovision a crescut, iar Brawl Stars a depăşit popularitatea lui Roblox.
Vara, copiii au mai mult timp să consume diverse conţinuturi, să urmărească mai mulţi bloggeri, să petreacă timp cu jocuri online şi să discute cu prietenii. Kaspersky a analizat date anonimizate, cum ar fi istoricul de căutare şi cele mai populare aplicaţii Android, precum şi categoriile de site-uri web, toate furnizate voluntar de utilizatorii Kaspersky Safe Kids, pentru a explora modul în care s-au schimbat interesele şi nevoile copiilor în vara anului 2021.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
-
Un comandant ucrainean, acuzat că a dezvăluit secrete militare ruşilor
-
Sorin Grindeanu anunţă că se va circula de săptămâna viitoare pe încă 32 de kilometri din Autostrada Moldovei
-
Armata israeliană susţine că a ucis un comandant al organizaţiei Jihadul Islamic Palestinian
Copiii care folosesc dispozitive Android au petrecut cel mai mult timp pe YouTube (32,9%). În această vară, TikTok (19%) a reuşit să depăşească WhatsApp (16%), aceasta din urmă ajungând pe locul al doilea în topul utilizărilor. Constatarea evidenţiază diferenţa dintre noile procente şi tendinţa observată din noiembrie 2020 până în aprilie 2021, când ponderea utilizării TikTok era de 14,9%, în timp ce WhatsApp era de 18,1%.
Principalele activităţi care au fost de interes pentru copii au fost videoclip-urile online şi YouTube şi, în special, detaliile legate de jocurile video (32,3%), cum ar fi prezentările de pe parcursul Let’s Play. Printre cele mai populare canale „Let’s Players” s-au numărat SSundee şi MrBeast Gaming, ambele în limba engleză. Minecraft (25,9%) a fost cel mai popular joc în timpul verii, în timp ce Brawl Start (4,9%) a depăşit pe Roblox (4,6%).
A doua tendinţă cheie în rândul copiilor a fost muzica. Aproape o cincime din toate căutările pe internet pe YouTube (18,4%) a fost dedicată artiştilor şi clipurilor. Cea mai populară piesă a acestei veri a fost Astronaut In The Ocean de Masked Wolf, în timp ce Ariana Grande şi Lil Nas X au devenit cei mai renumiţi interpreţi.
Eurovision Song Contest s-a dovedit a fi popular şi în rândul copiilor şi adolescenţilor. Câştigătorii din acest an, formaţia italiană Måneskin, au devenit una dintre cele mai populare trupe de adolescenţi din întreaga lume. Pe YouTube, copiii au căutat cel mai frecvent melodiile lor Beggin', I WANNA BE YOUR SLAVE şi melodia câştigătoare a Eurovisionului - ZITTI E BUONI.
Printre alte tendinţe de pe internet, este important de remarcat popularitatea uriaşă a noilor jucării Simple Dimple şi Pop It. Au fost menţionate în piese muzicale care au devenit virale pe TikTok şi au primit o mulţime de recenzii pe YouTube.
‘Cercetarea arată că cei mici nu îşi schimbă frecvent preferinţele şi continuă să urmărească acelaşi tip de conţinut, doar că personajele principale se schimbă. De exemplu, rockerii italieni Måneskin înlocuiesc BTS, iar jocul Friday Night Funkin' îl depăşeşte pe Among Us. Rezultatele arată, de asemenea, că muzica prezintă un interes mai mare decât sportul pentru copiii din ziua de azi. Nici evenimentele globale precum Euro 2020 şi Jocurile Olimpice de la Tokyo nu le-au putut atrage atenţia”, spune Anna Larkina, web content analysis expert la Kaspersky.
Citește pe alephnews.ro: Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Hamas se declară „pregătiți de încetarea focului”, dar acuză Israel că nu oferă „nicio propunere serioasă”
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe