- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (12.05.2014, 13:58)
- Gabriel Burete
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cea mai lungă autostradă din Europa. Cum arată şoseaua care leagă Danemarca de Austria, prin Germania - FOTO
Bundesautobahn 7, care străbate Germania de la graniţa cu Danemarca, până la frontiera cu Austria, este cea mai lungă autostradă europeană. Şoseaua, care măsoară 963 de kilometri, este mai lungă decât toată reţeaua de autostrăzi din ţara noastră.
Urmărește
22402 afișări
Cea mai lungă autostradă din Europa. Cum arată şoseaua care străbate Danemarca de Austria, prin Germania (Imagine: WIkipedia)
Reţeaua germană de autostrăzi (n.r. Bundesautobahnen, sg. Bundesautobahn, în limba germană) este a doua cea mai întinsă din Europa, cu 12.879 de kilometri, fiind depăşită doar de reţeaua spaniolă. Ideea realizării unor astfel de drumuri a apărut la sfârşitul anilor '20, în timpul Republicii de la Weimar, iar prima şosea de acest fel, o porţiune de aproape 20 de kilometri între Köln şi Bonn, a fost inaugurată de Konrad Adenauer, în 1932. Aceasta este considerată cea mai veche autostradă din Germania, deşi nu a fost numită iniţial Autobahn, ci Kraftfahrstraße (n.r. drum pentru automobile, în limba germană).
ULTIMELE ȘTIRI
-
ICC emite mandat de arestare pe numele lui Netanyahu și Gallant
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
Citeşte şi:
Cum arată ţara cu autostrăzi pentru ciclişti şi un sens giratoriu suspendat pentru biciclete - FOTO, VIDEO
Venirea la putere a lui Adolf Hitler, în 1933, a coincis cu dezvoltarea extensivă a reţelei de drumuri rapide. Führer-ului i-a plăcut ideea şi a demarat un proiect de extindere a şoselelor, care urmau să fie numite Reichsautobahnen (n.r. autostrăzi naţionale, în limba germană), în întreaga ţară. Până în 1936, în jur de 130.000 de oameni lucrau direct la construcţia autostrăzilor, în timp ce 270.000 de persoane erau implicate în lanţul de aprovizionare a lucrărilor, fapt care se potrivea de minune cu politica partidului de a elimina şomajul.
În 1940, Germania beneficia deja de mai mult de 3.700 de kilometri de autostrăzi, o parte importantă fiind distrusă, ulterior, în timpul războiului. După încheierea conflagraţiei mondiale, şosele existente au fost reparate, iar guvernul statului vestic nou format a continuat proiectul început de Hitler. În prezent, autostrăzile germane au cel puţin două benzi de circulaţie pe fiecare sens şi câte o bandă de urgenţă, iar multe dintre porţiuni sunt dotate cu trei sau patru benzi, separate în mod obligatoriu de o zonă mediană. În afara locurilor în care sunt alte marcaje, nu există limite de viteză în mod oficial, deşi autorităţile recomandă să nu se depăşească 130 km/h. Anul trecut, reţeaua germană de autostrăzi măsura aproape 13.000 de kilometri.
Bundesautobahn 7, care măsoară 963 de kilometri, este cea mai lungă autostradă din Europa. Aceasta împarte ţara, de la nord la sud, în două jumătăţi aproape simetrice. Şoseaua începe în Ellund, Handewitt, în landul Schleswig-Hosltein, la graniţa cu Danemarca. De la Flensburg şi până la Hamburg, autostrada urmează Ochsenweg (n.r. drumul boilor, în limba germană) un vechi drum comercial din Epoca Bronzului, care pornea din zona în care astăzi se află oraşul danez Viborg. Şoseaua trece apoi pe sub râul Elba, prin patru tuneluri paralele.
În continuare, autostrada traversează râul Werra şi se îndreaptă spre Kassel, străbătând o zonă delurosă. Acestă rută a fost aleasă fiindcă proiectul iniţial prevedea ca traseele să fie selectate în aşa fel încât şoferii să aibă ocazia să se bucure de peisaje. Secţiunea centrală a şoselei este una dintre cele mai aglomerate, în principal din cauza faptului că este una dintre puţinele rute care leagă Franfkfurt am Main şi zonele apropiate de Berlin de oraşele din fosta Republică Democrată.
Construcţia părţii de sud a autostrăzii a întâmpinat dificultăţi din cauza neînţelegerilor dintre landurile Baden-Württemberg şi Bavaria, cu privire la ruta aleasă. Terenul muntos, accidentat, a necesitat amenajarea a două tuneluri şi a numeroase poduri. Ultima porţiune a şoselei, de 15 kilometri, a fost inaugurată în 2009. Bundesautobahn 7, cea mai lungă autostradă europeană, părăseşte ţara la Füssen, la graniţa Germaniei cu Austria.
Citește pe alephnews.ro: Unul din trei oameni suferă de „ura față de mișcare”. Fenomenul poartă numele de misokinezie
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Preotul care a lăsat-o pe Sabrina Carpenter să filmeze scene provocatoare în Biserică a fost eliberat
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce imagini! Apariția decoltată şi transparentă a celei mai frumoase jurnaliste sportive din lume
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe