- Home
- Life-Inedit
- (18.04.2017, 15:22)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cel mai bine păstrate secrete ale H&M. Ce dezvăluiri a făcut un fost angajat
O tânără care a lucrat în unul dintre magazinele gigantului suedez H&M timp de patru ani, a dezvăluit câteva dintre lucrurile observate la locul de muncă. Ea a alcătuit o listă de sfaturi pentru clienţii H&M, publicate iniţial pe site-ul popsugar.com.
Urmărește
12361 afișări
Cel mai bine păstrate secrete ale H&M. Ce dezvăluiri a făcut un fost angajat
1. Este posibilă să obţineţi un discount de fiecare dată când faceţi cumpărături şi să salvaţi planeta în acelaşi timp.
H&M colecţionează ţesături vechi pe care le foloseşte într-o iniţiativă de stimulare a reciclării. Dacă aduceţi două pungi cu ţesături nedorite (fie că vorbim despre haine, lenjerii de pat) veţi primi un discount de 15% pentru următoarea achiziţie. Aceste textile sunt descompuse şi folosite apoi în realizarea următoarelor produse din colecţia H&M Conscious. Surplusul este donat Fundaţiei H&M şi împărţit între reciclare şi proiecte sociale.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Le-am dat-o în vot! Tu ce faci?
-
Nicuşor Dan, uimit de rezultatul alegerilor: Vreau să înţeleg mecanismul
-
Lasconi: Promit că voi da totul pentru a mă ridica la aşteptările voastre
-
Cum explică PNL scorul dezastruos. Deputat: Guvernarea cu PSD ne-a costat, al doilea mandat al lui Iohannis ne-a îngropat
2. Măsurile folosite sunt ciudate, nu corpul vostru!
Toate produsele H&M sunt mici. ”Când venea vorba despre sugerarea unei măsuri, le spuneam clienţilor că trebuie să le aleagă pe cele cu două mărimi mai mari decât cele pe care obişnuiesc ei să le folosească. Aminitiţi-vă că nu aveţi voi o problemă, ci cusăturile lor.” Ea oferă propriul ei exemplu: ”Port de obicei măsura opt, dar la H&M aleg mereu 10 sau 12.”
3. Faceţi cumpărături în funcţie de concept
Este greu să ieşiţi dintr-un magazin H&M fără un braţ plin de haine; pentru a evita acest lucru, este bine să ţineţi cont de conceptele H&M şi să vă ghidaţi în funcţie de acestea.
H&M îşi împarte produsele între mai multe concepte, scrie Business Magazin:
- Haine pentru folosirea de zi cu zi: pentru hainele îmbrăcate zilnic, există o serie de articole poziţionate în faţa şi în centrul magazinului: ”Femeia care poarte hainele din acest concept (the everyday woman) este puternică, independentă şi mereu în tendinţe. În aceste zone să găsesc articolele fast-fashion pentru care retailerul este cel mai cunoscut.
- Conceptul trend: se adresează femeilor mai trendy, cărora le place să îşi asume riscuri; se află în apropiere sau printre articolele din colecţia ”everyday”. Aceste produse au un preţ mai mare şi sunt mai originale.
- By night: fie că este elegantă sau amuzantă, femeia care poartă aceste haine este pregătită pentru o noapte în oraş; articolele se află printre cele din conceptul ”trend” sau în imediata apropiere a acestora; articolele de acest tip variază de la salopete elegante, la fuste scurte.
- Modern classic: pentru femeia clasică; articolele de aici sunt potrivite pentru interviuri sau pentru mersul la muncă în marile companii. Această colecţie include şi articolele premium, din bumbac sau mătase; sunt, per ansamblu, de o calitate ridicată.
- Divided: ”pentru tânăra lipsită de griji”; această colecţie este considerată deseori o linie pentru tineri, doar pentru că mărimile lor sunt şi mai mici pe care retailerulle are. Este caracterizată şi de culori puternice, tipare ieşite din comun şi articole în tendinţe. Aceste articole au preţuri mai mici.
- Divided Grey - desprinsă din Divided, se adresează fetelor ”tăioase” şi cool. Articole precum blugi rupţi, multă piele fac parte din această colecţie.
- L.O.G.G (Level of Graded Goods), caracterizează persoanele în căutare de confort; articolele din această colecţie sunt uşoare şi fine, asociate deseori cu activităţile în aer liber.
Citește pe alephnews.ro: Cine este Călin Georgescu? Portretul făcut de Reuters pentru candidatul la alegerile din România: „Un critic NATO. Poziție pro-rusă”
Citește pe www.zf.ro: Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cine este Cristela Georgescu, soţia lui Călin Georgescu, cel care a provocat un tsunami fără precedent în lumea electorală. Ea este fost bancher la Citibank, o bancă globală, iar acum oferă cursuri de nutriţie
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Curs valutar BNR 25 noiembrie 2024. Cât costă 1 euro, după ce Călin Georgescu a câștigat primul tur al alegerilor
CANCAN.RO
„LEGIONAR” – cel mai căutat cuvânt pe dexonline după primul tur al alegerilor prezidențiale. De ce au votat românii un candidat pro-rus
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe