Cele 10 cuvinte pe care ar trebui să le ELIMINI din CV

Reţeaua de socializare profesională LinkedIn a publicat lista anuală a cuvintelor excesiv folosite înregistrate pe cele 187 de milioane de profiluri, pe locul întâi apărând acelaşi termen care a condus topul şi anul trecut.

Urmărește
9538 afișări
Imaginea articolului Cele 10 cuvinte pe care ar trebui să le ELIMINI din CV

Cele 10 cuvinte pe care ar trebui să le ELIMINI din CV (Imagine: Shutterstock)

Cuvintele des folosite pe LinkedIn sunt predispuse, de asemenea, utlizării frecvente în CV-uri, aceasta însemnând că lista sugerează cuvintele şi formulările pe care ar trebui să le eviţi în redactarea unui curriculum vitae, scrie Huffington Post.

Top 10 LinkedIn al cuvintelor care se repetă în profilurile profesioniştilor americani:

  1. Creativ

  2. Organizaţional

  3. Eficient

  4. Motivat

  5. Experienţă extinsă

  6. Palmares

  7. Inovativ

  8. Responsabil

  9. Analitic

  10. Rezolvare de probleme

Lipsa de creativitate în folosirea cuvântului "creativ" pentru a descrie calificările nu este limitată la Statele Unite, acesta fiind cel mai excesiv folosit cuvânt şi în Canada, Australia, Noua Zeelandă, Germania, Singapore, Suedia şi Olanda. "Responsabil" şi "Analitic" au înlocuit cuvinte populare de anul trecut, precum "tehnici de comunicare" şi "dinamic".

Totuşi, eliminarea acestor termeni neoriginali poate pune dificultăţi. "Aceste cuvinte şi propoziţii sunt adesea nişte coduri folosite pentru acceptarea într-un grup", a spus Leslie Kwoh de la The Wall Street Journal. "Drept urmare, inventăm în mod constant noi astfel de cuvinte - chiar dacă au tendinţa de a suna vag şi greu de definit. Privim spre "sinergie", "optimizare", "influenţă", "punct central" şi "inovaţie".

Independent de factori pur semantici, exsită o mulţime de alte modalităţi de a face astfel încât ca CV-ul tău să iasă în evidenţă. De exemplu, să aplici la oferte de muncă imediat cum sunt publicate. Alţi candidaţi apelează la modalităţi mai inventive, elaborând CV-uri video sau alegând să îşi scoată în evidenţă realizările neobişnuite sau de natură personală.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici