Celebrităţile îşi povestesc zilnic viaţa pe Twitter

Atleţi celebri ca Shaquille O’Neal, Lance Armstrong, politicieni ca senatorul John McCain, sau preşedintele Barack Obama, obişnuiesc să-şi povestească activităţile zilnice, încadrându-se în 140 de caractere pe platforma de micro-blogging Twitter.

Urmărește
46 afișări
Imaginea articolului Celebrităţile îşi povestesc zilnic viaţa pe Twitter

Celebrităţile îşi povestesc zilnic viaţa pe Twitter

Unul dintre cei mai populari microbloggeri este MC Hammer, starul rap al anilor '90 care a încercat să se repoziţioneze în ultimul deceniu, ca un antreprenor în zona internetului şi co-fondator al site-ului DanceJam.com. El are mai mult de 157.000 de utilizatori interesaţi de mesajele postate zilnic, potrivit Access Hollywood.

"Twitter crează o nouă formă de comunicare, unde celebrităţile se pot manifesta ca personalităţi, umanizându-se. Pentru mine, este un spaţiu de mare interacţiune", a spus Hammer.

Ashton Kutcher şi soţia sa, Demi Moore, sunt cel mai popular cuplu de celebrităţi care utilizează Twitter, obişnuind să facă schimb de replici pe acestă platformă.

"Twitter face starurile să coboare de pe piedestalul lor, din turnul de fildeş, pentru a se amesteca printre mase şi a deveni fiinţe umane obişnuite", spune scriitoarea Julio Ojeda-Zapata, autoarea cărţii "Twitter Means Business".

Un impediment major în popularizarea starurilor în mediul digital este numărul mare de conturi false create de impostori care pretind că sunt Stephen Colbert sau Darth Vader.

Biz Stone, co-fondatorul Twitter, a declarat că platforma de micro-blogging care are în prezent mai mult de şase milioane de utilizatori va lua în considerare modalităţi de verificare a conturilor, pentru a optimiza experienţa Twitter.

Există şi celebrităţi, cum ar fi Britney Spears, care nu folosesc Twitter decât pentru a-şi lua în posesie contul asociat numelui şi a nu lăsa impostorii să-l preia. În schimb, pentru alte vedete, Twitter oferă avantajul de a comunica într-un mod direct şi informal cu oamenii, păstrând avantajul distanţei sigure.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici