Anul acesta, într-un context cu totul special, Sun Plaza a lansat sezonul sărbătorilor de iarnă printr-o campanie cu un mesaj care subliniază nevoia de optimism, de apropiere şi de revenire la normalitate. ”Luminiţe cu EXTRA OPTIMISM” – deoarece s-a dorit să aducă zâmbet şi gânduri bune tuturor celor care ajung în mall în această perioadă.
Astfel, Sun Plaza a marcat apropierea sărbătorilor de iarnă prin deja tradiţionala aprindere a instalaţiilor luminoase de Crăciun, printr-un show spectaculos de lumini, lasere, muzică şi video mapping. În doar 3 zile, peste 1500 de mesaje emoţionante au fost lăsate de internauţii pe platforma sun-plaza.ro/optimism, acolo unde au scris motivele pentru care sunt şi au rămas optimişti în această perioadă.
”Timpul petrecut alături de nepoţii mei mă face optimist!”, ”Viaţa este atât de scurtă şi frumoasă, trebuie să te bucuri de lucrurile mărunte pe care le trăieşti în fiecare zi” sau ”Vorbeşte cu cei dragi, savurează o prăjitură, stai în braţele persoanei iubite!” sunt doar câteva dintre mesajele pe care bucureştenii le-au putut vedea proiectate pe faţada mall-ului.
În premieră, cei care vor ajunge în Sun Plaza în perioada aceasta vor putea descoperi o instalaţie anamorfică – un concept artistic care în funcţie de perspectiva din care este privit dezvăluie o imagine simbol. Pentru că întotdeauna avem nevoie să privim lucrurile dintr-o perspectivă optimistă, creaţia este un simbol pe care fiecare va putea lăsa un mesaj, un gând pozitiv la final de an.
În plus, până pe 5 decembrie, toţi cei care ajung în Sun Plaza pot câştiga pe loc o mulţime de premii pe baza bonurilor de cumpărături.