- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (22.12.2015, 18:46)
- Departamentul Life
Compania Sky pune în practică o "decizie inevitabilă": va bloca accesarea conţinuturilor pornografice online printr-un filtru prestabilit
Compania Sky, un gigant în domeniul internetului, va bloca accesarea "conţinuturilor pentru adulţi" prin intermediul unui filtru prestabilit, pentru toţi clienţii săi noi, au anunţat reprezentanţii săi, citaţi de bbc.com.
Urmărește
606 afișări
Compania Sky va bloca accesarea conţinuturilor pornografice online printr-un filtru prestabilit (Imagine: Ana Poenariu/ Arhiva Medafax Foto)
Compania Sky afirmă că această decizie va avea ca efect "o utilizare mult mai amplă a filtrelor utilizatorilor", însă clienţii companiei vor beneficia în continuare de posibilitatea de a le elimina, dacă doresc acest lucru.
În 2012, prim-ministrul britanic David Cameron a spus că pe utilizatorii de internet îi aşteaptă "o decizie inevitabilă", referitoare la activarea sau dezactivarea unor astfel de filtre antipornografice.
Decizia a fost însă aspru criticată de activiştii care militează pentru libera circulaţie a informaţiilor pe internet.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ceasul Apocalipsei este mai aproape ca niciodată de miezul nopții. Ce înseamnă cele 89 de secunde rămase
-
Putin afirmă că Zelenski nu are dreptul de a semna niciun acord de pace cu Rusia
-
Bolojan despre interimatul prezidenţial: Există o realitate constituţională ce trebuie respectată
-
George Simion acuză „lovitura de stat” din România şi lansează atacuri la adresa UE
Compania Sky şi-a lansat propriul filtru de conţinut online, Broadband Shield, în noiembrie 2013, dar, după un an, doar 3% din totalul clienţilor săi de la acea vreme optaseră pentru activarea acestuia.
În ianuarie 2015, Sky a expediat un e-mail clienţilor care s-au abonat la serviciile sale de internet înainte de noiembrie 2013, întrebându-i dacă doresc să achiziţioneze şi să activeze filtrul Broadband Shield.
Acest filtru a fost în mod automat introdus şi activat de companie pentru toţi clienţii care nu au răspuns la acel e-mail.
Sky spune că 62% dintre clienţii săi care au fost informaţi în legătură cu această "decizie inevitabilă" au preferat să păstreze, în anumite grade, un anumit control parental asupra conţinuturilor online de care beneficiau.
De acum înainte, compania va activa în mod prestabilit filtrul Broadband Shield pentru toţi clienţii săi noi, începând din 2016. Clienţii actuali care nu au fost invitaţi încă să îşi exprime opţiunea în legătură cu activarea acestui filtru vor primi în curând un e-mail în acest sens.
Toţi marii furnizori de internet din Marea Britanie s-au pus de acord pentru a-şi pune clienţii în faţa acestei "decizii inevitabile".
Compania Sky s-a bucurat de cel mai mare sprijin din partea clienţilor, deoarece 30% - 40% din totalul acestora au fost de acord ca filtrul respectiv să rămână activat.
Citește pe alephnews.ro: Danemarca cere unitate europeană în fața presiunilor lui Trump asupra Groenlandei
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Presa olandeză: Poliţia crede că a identificat hoţii tezaurului dacic, precum şi locaţia unde s-ar afla. ”Este vorba de cel puţin trei autori”
Cine este tânăra care a preluat conducerea afacerii de sute de milioane fondată de părinţi? Businessul include şi o reţea de 80 de magazine
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ludovica e una dintre cele mai frumoase soții de fotbalişti și are peste 4.000.000 de fani pe Instagram
PROSPORT.RO
De ce s-au despărțit Vlad Huidu și Giulia Anghelescu. Ce s-a întâmplat la filmările Power Couple de la Antena 1
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe