Cum a influenţat flacăra violet industria modei din România?

"Românul e atent la ce se poartă şi extrem de influenţabil", spune Mirela Diaconu. Designera, şcolită la Nuova Accademia di Belle Arti, dă ca exemplu vaccinarea în masă de teama virusului A / H1N1 sau panica creată în urmă cu patru ani, când nimeni nu mai mânca carne de pui de teama aviarei, informează "Gândul".

Urmărește
37 afișări
Imaginea articolului Cum a influenţat flacăra violet industria modei din România?

Cum a influenţat flacăra violet industria modei din România? (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Faptul că politicienii poartă mov acum îi va influenţa cu siguranţă", spune tânăra creatoare. Deşi susţine că îi place culoarea şi că nu ţine cont de trendul cromatic, Mirela Diaconu va folosi movul şi violetul în viitoarea ei colecţie, ce urmează să fie lansată la începutul lui aprilie.

Citeşte mai multe despre folosirea culorii violet în modă pe www.gandul.info.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici