Cum folosesc americanii reclamele de la Google pentru a prezice o viitoare epidemie de coronavirus

  • Ce-ar fi dacă am folosi Google Ads pentru a prezice o viitoare epidemie de coronavirus?
  • Google ştie o mulţime de lucruri despre tine – date demografice, localizare şi multe altele.
  • Se ştie deja că un simptom al infectării cu coronavirus este pierderea mirosului.
Urmărește
323 afișări
Imaginea articolului Cum folosesc americanii reclamele de la Google pentru a prezice o viitoare epidemie de coronavirus

Poate Google Ads să prezică o viitoare epidemie de coronavirus?

Patrick Berlinquette, partener Google, a avut o idee. Şi ca orice idee bună, nu e foarte complicată.

În loc să încercăm să le vindem oamenior vrute şi nevrute, ce-ar fi dacă am folosi Google Ads pentru a prezice o viitoare epidemie de coronavirus?

Pare complicat, dar nu e.

Dacă te trezeşti într-o dimineaţă şi îţi dai seama că nu ai miros, probabil primul lucru pe care-l faci e să cauţi pe Google, „mi-am pierdut mirosul”. Şi vei da click pe primul link. Doar că, astfel, ai dat click pe o reclamă a lui Patrick iar din acel click, Google ştie o mulţime de lucruri despre tine – date demografice, localizare şi multe altele.

Patrick spune că datele arată cam aşa: “un bărbat cu vârsta între 45 şi 55 de ani, din Chicago, care are doi copii şi conduce o Honda, a spus că şi-a pierdut mirosul”.

Se ştie deja că un simptom principal al infectării cu coronavirus este pierderea mirosului. Iar dacă apar mai multe căutări după această expresie în aceeaşi zonă, atunci e posibil ca acolo să existe un focar.

Proiectul lui Patrick se desfăşoară în 250 de oraşe din Statele Unite, dar, recent a început monitorizarea şi în alte ţări, iar ideea sa are numeroase aplicaţii, de la prevenirea sinuciderilor, până la prevenirea atacurilor armate în şcoli.

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici