- Home
- Life-Inedit
- LOS ANGELES, (08.03.2016, 20:42)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum să-ţi transformi animalele de companie într-o afacere profitabilă
Stăpânii animalelor de companie care au conturi populare de Instagram, cu sute de mii de fani, primesc sume importante de bani pentru ca animalele acestora să apară la evenimente sau să devină imaginea unui brand, informează Business Magazin.
Urmărește
995 afișări
Cum să-ţi transformi animalele de companie într-o afacere profitabilă
Animalele de companie primesc de la 2.000 de dolari în sus, după ce depăşesc pragul de 100.000 de urmăritori. Conturile cu peste 150-200.000 de fani pot cere peste 3.000 de dolari pentru un eveniment, potrivit Business Magazin.
Să administrezi un cont de Instagram nu este foarte uşor, iar unii dintre stăpânii câinilor au renunţat la joburile lor pentru a se ocupa full-time de animalele lor de companie.
Un exemplu de succes este "Boo the Pomeranian", care are peste 17 milioane de fani pe Facebook, despre care s-au scris trei cărţi, există o linie de jucării inspirate de Boo şi are mai multe contracte de publicitate cu firme precum Crocs, Department 56 sau Bentex Group.
ULTIMELE ȘTIRI
-
ICC emite mandat de arestare pe numele lui Netanyahu și Gallant
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
"Oamenii care au conturi cu peste jumătate de milion de fani câştigă foarte mulţi bani", a declarat Katie Sturino, care deţine un câine, Toast, ce are aproape 350.000 de fani pe Instagram. Toast a devenit imaginea brandului de ochelari Karen Walker şi apărut într-o fotografie promoţională pentru site-ul Zola, purtând un lănţişor de diamante în valoare de 139.000 de dolari.
Un alt exemplu este Bodhi care a câştigat popularitate în industria de fashion pentru bărbaţi. Bodhi are peste 250.000 de urmăritori pe Instagram şi a apărut în campanii promoţionale pentru Coach, Ted Baker, Slavatore Ferragamo sau Asos. Stăpânii acestuia susţin că au un venit constant de 15.000 de dolari pe lună, scrie Business Magazin.
Citește pe alephnews.ro: Unul din trei oameni suferă de „ura față de mișcare”. Fenomenul poartă numele de misokinezie
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Preotul care a lăsat-o pe Sabrina Carpenter să filmeze scene provocatoare în Biserică a fost eliberat
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce imagini! Apariția decoltată şi transparentă a celei mai frumoase jurnaliste sportive din lume
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe