"Dansez pentru tine" - lider de audienţă cu marea finală

Emisiunea "Dansez pentru tine" a fost lider absolut de audienţă pe toate segmentele de public, vineri seara, când a fost difuzată marea finală, câştigată de Roxana Ionescu şi George Boghian , informează Pro TV.

Urmărește
3546 afișări
Imaginea articolului "Dansez pentru tine" - lider de audienţă cu marea finală

"Dansez pentru tine" - lider de audienţă cu marea finală

Singur pe lume, George Boghian şi-a pus toate speranţele în participarea la emisiunea care a schimbat atâtea destine triste, "Dansez pentru tine". A trecut de la extazul de a fi selectat printre concurenţi, la agonia de a-şi vedea lupta în ringul visurilor luând sfârşit atunci când partenera alături de care a intrat în competiţie, Monica Davidescu, s-a accidentat grav în timpul repetiţiilor. Roxana Ionescu a fost cea care i-a sărit în ajutor, cea care i-a promis actriţei că-i va duce băiatul în finală şi cea care l-a susţinut pas cu pas pentru câştigarea marelui premiu, în valoare de 60.000 de euro, şi a trofeului emisiunii.

Emoţiile au fost poate mai mari ca oricând vineri seară la "Dansez pentru tine". Echipele finaliste au dat tot ce au avut mai bun pe ringul de dans, tocmai pentru a convinge telespectatorii să-i aleagă marii câştigători. Impresionat de toate încercările prin care a trecut George până acum, de faptul că nu ştie ce înseamnă să-ţi poarte cineva de grijă, publicul a decis să-i fie familie şi să-i sprijine visul.

Nicoleta Luciu şi Attila Hainer s-au clasat pe locul al doilea, obţinând astfel 20.000 de euro, iar Oana Ioniţă şi Ali - pe locul al treilea, ceea ce i-a adus lui Ali suma de 15.000 de euro.

Nu doar finaliştii au fost sprijiniţi financiar pentru a-şi îndeplini visurile pentru care au intrat în ringul de la "Dansez pentru tine", ci toţi concurenţii ieşiţi mai devreme din concurs. Astfel, Adriana Lupu a primit 10.500 de euro, Valentina Hainăroşie - 12.000 de euro, Diana Pop - 8.000 de euro, Carol Şoldea - 6.000 de euro şi Andreea Preda - 11.500 de euro. De asemenea, fiecare caz umanitar prezentat în emisiune, pentru care au dansat Inna, Horia Tecău şi Iulia Vântur şi Ioana Maria Moldovan şi Dan Cruceru a primit câte 3.000 de euro. Suma totală a premiilor oferite în marea finală a celui de-al XIII-lea sezon al emisiunii s-a ridicat astfel la 152.000 de euro.

Pe toată durata emisiunii, 20:30 - 01:11, Pro TV a fost lider incontestabil de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban. În minutul de aur al emisiunii, 22:05, peste 2.500.000 de români erau cu ochii pe Pro TV, iar pe publicul din mediul urban postul din Pache Protopopescu obţinea 13,4 puncte de rating şi 25,7 procente din cota de piaţă.

Pe toată durata emisiunii, pe publicul din mediul urban, Pro TV a înregistrat, în medie, 9,6 puncte de rating şi 22,9% cotă de piaţă, de peste două ori mai mult faţă de următorul clasat, Kanal D, care avea doar 4,1 puncte de rating şi 9,9 procente din cota de piaţă.

Şi pe publicul comercial Pro TV a fost de nezdruncinat, obţinând, în medie, un rating de 9,1 puncte şi 23,6 procente din cota de piaţă, de aproape două ori mai mult decât Antena 1, clasată pe locul al doilea, cu 4,8 puncte de rating şi 12,6% cotă de piaţă.

Aşa cum această emisiune şi-a obişnuit telespectatorii, spectacolul oferit a fost unul complex. Muzica, dansul, actoria, costumele fabuloase şi atenţia pentru detalii au fost ingredientele unei finale pe măsura aşteptărilor telespectatorilor. În marea finală s-a dansat street dance, Bollywood şi musical. Ca de obicei, musicalurile au adus în scenă personaje îndrăgite şi poveşti de referinţă. Nicoleta şi Hainer au fost "Frumoasa şi bestia", Oana şi Ali au făcut o magie şi l-au adus în scenă pe Aladin şi lampa fermecată, iar Roxana şi George au amintit de "Fantoma de la operă". Momentele lor au fost apreciate de juriu, care le-a multumit atât concurenţilor, cât şi coregrafilor şi baletului emisiunii pentru toată munca depusă de-a lungul întregului sezon şi pentru spectacolul oferit.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici