De ce au fost interzise două reclame cu top modelul Christy Turlington şi Julia Roberts

Două reclame la produse cosmetice în care apăreau top modelul Christy Turlington şi actriţa Julia Roberts au fost interzise în Marea Britanie, de către Advertising Standards Authority (ASA), din cauză că erau prelucrate digital, informează Brand Republic.

Urmărește
3416 afișări
Imaginea articolului De ce au fost interzise două reclame cu top modelul Christy Turlington şi Julia Roberts

De ce au fost interzise două reclame cu top modelul Christy Turlington şi Julia Roberts

Cele două reclame la produse cosmetice au fost interzise după ce Jo Swinson, parlamentar britanic, a făcut o plângere la ASA din cauză că imaginile era prelucrate digital.

Swinson a înaintat o plângere către ASA în care precizează că reclamele la fondul de ten Teint Miracle de la Lancome şi cel de Maybelline, The Eraser, sunt înşelătoare deoarece fotografiile care ar trebui să ilustreze calităţile produselor au fost prelucrate digital. După ce au efectuat investigaţiile proprii, reprezentanţii ASA au interzis reclamele în forma lor actuală.

Reprezentanţii L'Oreal au admis că fotografiile pentru reclama la Maybelline, în care apare Christy Turlington, "au fost retuşate digital". Totuşi compania a specificat că, în pofida acestor prelucrări digitale, reclama "ilustra corect rezultatele pe care produsul le-ar putea genera".

În ceea ce priveşte reclama pentru Lancome, în care apărea Julia Roberts, compania a declarat că fotografiile actriţei au fost făcute de Mario Testino, un fotograf foarte apreciat, care a folosit diferite stiluri de ecleraj, tocmai pentru a diminua vizibilitatea imperfecţiunilor vedetei.

Pe de altă parte, reprezentanţii L'Oreal au mai subliniat că în procesul de post-producţie a fotografiilor nu au fost modificate caracteristici direct relaţionate cu produsele şi calitatea lor. Ei au mai spus că imaginea este deosebit de frumoasă datorită faptului că Julia Roberts are o piele sănătoasă şi strălucitoare iar fotografia este "aspiraţională".

Deşi L'Oreal a explicat exact care sunt tehnicile digitale folosite în post-producţie, membrii ASA au spus: "Pe baza dovezilor pe care le-am primit, nu am putut concluziona că imaginea din reclamă ilustra corect efectul pe care l-ar putea avea produsul şi nici că nu este rezultatul unor exagerări obţinute prin tehnici de post-producţie".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici