- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (23.08.2016, 07:00)
- Andreea Diochetanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
De ce este tapiţeria din mijloacele de transport în comun atât de urâtă
Indiferent de mijlocul de transport în comun preferat, fie că este autobuz, metrou, tramvai sau tren, toate au acelaşi lucru în comun: materialul care îmbracă scaunele este inestetic, rareori lăsând o impresie bună asupra călătorilor.
Urmărește
515 afișări
De ce este tapiţeria din mijloacele de transport în comun atât de urâtă
Potrivit BBC, acestea sunt câteva aspecte care "scuză" înfăţişarea tapiţeriei:
Scuza 1: Constrângerile de proiectare
Materialul trebuie să fie durabil (cel puţin câţiva ani), uşor de curăţat, să reziste la pete, dar să le şi "ascundă" - materialul trebuie să pară curat, chiar dacă nu este. Cel mai important: trebuie să fie sigur pentru călători: focul, fumul şi procesul de ardere pot fi fatale pentru oameni, în special la câţiva metri sub pământ, într-un tunel prost ventilat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
Din fericire, există un supermaterial care salvează ziua: mocheta, faimoasa "îmbrăcăminte" a scaunelor din mijloacele de transport în comun din Marea Britanie.
Scuza 2: Procesul de proiectare
Un design pentru un nou vagon de cale ferată este o mare provocare pentru o firmă de design precum Wallace Sewell, iar un vagon updatat de tipul Tube nu este genul de sarcină tipică pentru un designer textil.
În schimb, majoritatea designerilor lucrează pentru companii private sau linii mici municipale. Deci, modelul, ca bun civic, nu este o prioritate primordială.
Munca pentru un model tipic implică proiectorul autobuzului sau vagonului, producătorul scaunului, o echipă de design (internă sau externă) şi reprezentanţi ai sistemului de transport - uneori 3 - 4 reprezentanţi din fiecare grup lucrează la design.
Potrivit directorului de Vânzări în Transport al Camira Fabrics, James Newton, procesul poate dura între 18 luni şi 2 ani. Deci, cu o asemenea durată de timp, rareori mai contează aspectul tapiţeriei.
Scuza 3: Moda este trecătoare
Materialele şi ţesăturile folosite în mijloacele de transport încearcă să urmeze trendul, la fel ca orice alte mărfuri, cu nume mari de artişti şi designeri luptându-se să creeze următoarea mochetă clasică. Dar când trendurile în modă sunt subevaluate, la fel este şi modelul tapiţeriei scaunul din tren sau metrou.
Problema este că trendurile în modă nu sunt la fel de rezistente ca materialul necesar acestui tip de tapiţerie, care poate rezista cel puţin un deceniu. Moda este efemeră.
Achitare: Când este făcut bine, este foarte bine
Standardele după care este creat orice model de tapiţerie pentru autobuze aparţin transportului în comun din Londra.
Mochetele din Londra sunt atât de populare, încât modelele, cele moderne şi istorice, sunt disponibile la vânzare, pentru public. Deşi pare improbabil ca cineva să poarte haine cu modelele tapiţeriilor din metrou sau tramvai, este de reţinut faptul că britanicii sunt, în mod inexplicabil, înnebuniţi după trenuri.
Cu siguranţă, într-o zi ne vom uita în urmă la modele tapiţeriilor din autobuz şi le vom considera clasice şi veşnice precum blugii skinny.
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe