- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (21.09.2013, 07:10)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
De ce tip de femei sunt atraşi bărbaţii
Un studiu realizat de compania de cercetare de piaţă Cult Market Research a relevat tipul de femeie care îi atrage pe bărbaţi.
Urmărește
29147 afișări
De ce femei sunt atraşi bărbaţii (Imagine: Shutterstock)
Bărbaţii români sunt atraşi de femeile inteligente, cu un aspect fizic plăcut şi care debordează de încredere în propria persoană, potrivit studiului.
Unul din cinci bărbaţi consideră că cea mai importantă caracteristică a unei femei trebuie să fie inteligenţa. Aspectul fizic plăcut este o altă însuşire preferată de bărbaţi. Feminitatea este reprezentată în mintea bărbaţilor prin afilierea cu frumuseţea.
Rezultatele provin dintr-un studiu privind preferinţele bărbaţilor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 50 de ani din România în ceea ce priveşte femeile, realizat de compania de cercetare de piaţă Cult Market Research.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ursula von der Leyen s-a îmbolnăvit de pneumonie „în formă severă”
-
Ministerul Energiei: Liberalizarea preţurilor la energie electrică şi gaze naturale se va face etapizat şi nu se limitează la data de 1 aprilie 2025
-
Mureş: Scurgeri de benzină dintr-un vagon-cisternă / Intervenţia autorităţilor s-a încheiat fără incidente majore
-
Guvernul pregăteşte eliminarea plafonării tarifelor la energie electrică şi gaze
"Suntem mereu atenţi la preferinţele consumatorilor şi facem studii pentru a vedea cum reacţionează aceştia în diferite situaţii şi care sunt preferinţele lor. Acest studiu vrea să răspundă unei întrebări controversate, dar la care, cel puţin sociologic, putem afla un răspuns: ce-şi doresc bărbaţii de la o femeie. Am realizat un studiu cantitativ, clasic, dar şi o cercetare calitativă, folosindu-ne de un eye tracker, cu ajutorul căruia am analizat mişcarea privirii ca răspuns la anumiţi stimuli vizuali. Cercetarea noastră ne-a demonstrat că românii sunt atraşi în primul rând de inteligenţa unei femei, aspectul fizic plăcut şi siguranţa de sine urmând la mică distanţă. Pentru ei, o trăsătură fundamentală a femeii ar trebui să fie abilitatea acesteia de a interacţiona bine cu copiii", a declarat Alexandru Zodieru, General Manager al Cult Market Research.
Potrivit comunicatului, s-a constatat că bărbaţii între 18 şi 26 de ani apreciază cel mai mult aspectul fizic la o femeie şi mai puţin situaţia financiară a acesteia, în timp ce bărbaţii de peste 26 de ani preferă o femeie inteligentă şi mai puţin una independentă din punct de vedere financiar.
În cadrul studiului "Ce tip de femeie preferă bărbaţii", cercetarea cantitativă a presupus aplicarea a 300 de chestionare telefonice pe un eşantion de bărbaţi cu vârste cuprinse între 18 şi 50 de ani la nivel naţional. Studiul a fost realizat în perioada 26 august-5 septembrie şi este reprezentativ la nivel naţional pentru eşantionul ales.
Cercetarea a utilizat şi tehnici moderne şi a urmărit "Ce tip de femeie atrage cel mai mult privirea unui bărbat?". Cu ajutorul unui eye tracker, care urmăreşte privirea spontană, a fost studiat modul în care 12 bărbaţi cu vârsta sub 40 de ani privesc imagini cu anumite femei. Pe baza unor criterii psihosociologice, au fost testate 22 de tipologii de femei, dintre care participanţii la experiment au fost atraşi cel mai mult de trei tipologii: gospodină, sensibilă şi amuzantă.
Tipurile de femei care au atras privirea în studiul calitativ par a avea principalele caracteristici ale rolurilor de: mamă, iubită şi prietenă - gospodină, sensibilă şi amuzantă.
Pe de altă parte, modelul de femeie alcătuit de respondenţi în studiul cantitativ pare să contureze femeia modernă, de succes: inteligentă, atrăgătoare şi pregătită pentru orice situaţie.
Discutând despre idealul de femeie al bărbaţilor, în general, ies în evidenţă calităţi din sfera familiarului "uman": amuzament, sensibilitate, centrarea pe familie.
În timp ce, pentru femei, bărbatul ideal trebuie să fie, în primul rând, sincer, bărbaţii apreciază cel mai mult femeia inteligentă. Diferenţa dintre declaraţia raţională şi emoţional-spontană la femei este mult mai mare decât la bărbaţi, rezultând astfel că femeile raţionalizează mai mult propriile atitudini faţă de bărbaţi, atunci când vorbesc despre aceste aspecte.
Cult Market Research este o agenţie de cercetare înfiinţată în anul 2008, cu o bogată experienţă în domenii ale cercetării sociale, de marketing şi comunicaţionale.
Citește pe alephnews.ro: Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
Citește pe www.zf.ro: Dragoş Damian, Terapia Cluj: No, amu gata! Gata cu văicăreala, cu bocetele şi cu plânsetele! Sunteţi oameni de afaceri puternici, va faceţi de ruşine! Hai, la muncă în 2025, avem multă treabă!
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
China se confruntă cu un nou focar provocat de un virus la cinci ani după ce a început pandemia COVID-19. Ce este HMPV
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Care este cel mai nesănătos aliment din lume, pe care foarte mulţi români îl mănâncă în fiecare zi fără să ştie
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Medicul Vlad Ciurea dezvăluie alimentul nelipsit de pe masa românilor, care ne obosește și ne seacă de energie 😲
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe