Deces de Covid-19 în fashion. Creatorul Kenzo a murit într-un spital de lângă Paris

  • Kenzo Takada, în vârstă de 81 de ani, a murit într-un spital din Neuilly-sur-Seine, de lângă Paris
  • Starul fashion este cunoscut în toată lumea sub prenumele său Kenzo, iar marca sa este renumită în toată lumea
  • Un purtător de cuvânt a spus că a murit de coronavirus astăzi în timp ce era internat în spital
  • Kenzo a creat peste 8000 de piese unice de-a lungul carierei şi s-a impus în lumea modei de la Paris
Urmărește
14674 afișări
Imaginea articolului Deces de Covid-19 în fashion. Creatorul Kenzo a murit într-un spital de lângă Paris

Creatorul Kenzo a murit de Covid-19

Kenzo Takada, fondatorul casei de modă Kenzo, infectat cu Covid-19, a murit într-un spital din Neuilly-sur-Seine, lângă Paris, anunţă presa internaţională. 

Designerul japonez-francez este cunoscut în toată lumea sub prenumele său Kenzo, iar marca sa de modă este renumită pentru desenele sale colorate şi ciudate.

El şi-a dezvoltat dragostea pentru modă în timp ce răsfoia revistele surorilor sale şi a plecat la Paris în 1965, când avea 26 de ani.

În 1970 a fondat brand-ul Kenzo, deţinut în prezent de grupul LVMH. Brand-ul include haine, accesorii, parfumuri şi cosmetice.

Kenzo care înseamnă “cel înţelept” avea o avere estimată la 100 de milioane de euro.

În 2012, brand-ul Kenzo a creat isterie cu logo-ul “cap de tigru” imprimat pe un pulover. Logo-ul a fost transferat şi pe hanorace ce au fost sold out peste tot şi au fost purtate de nenumărate celebrităţi precum Jay Z, Beyonce, Rihanna sau Kevin Hart.

Kenzo nu a fost căsătorit, nu a avut copii şi s-a retras din carieră în 1999. În prezent, casa de modă Kenzo îl are ca director artistic pe designer-ul portughez Felipe Oliveira Baptista.

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici