Desant al giganţilor din tehnologie: Google şi Facebook trimit la Bucureşti cel mai mare număr de reprezentanţi din istoria iCEE.fest

Companiile Google şi Facebook trimit la Bucureşti cel mai mare număr de speakeri şi traineri din istoria de opt ani a evenimentului iCEE.fest: UPGRADE 100, arată organizatorii într-un comunicat remis MEDIAFAX

Urmărește
632 afișări
Imaginea articolului Desant al giganţilor din tehnologie: Google şi Facebook trimit la Bucureşti cel mai mare număr de reprezentanţi din istoria iCEE.fest

Desant al giganţilor din tehnologie: Google şi Facebook trimit la Bucureşti cel mai mare număr de reprezentanţi din istoria iCEE.fest

Companiile-gigant în tehnologie si digital Google si Facebook - care vor cumula împreună o cifră de afaceri globală de peste 200 de miliarde de dolari, în 2019 - vor fi reprezentate, pe 13 şi 14 iunie la Bucureşti, la iCEE.fest: UPGRADE 100, de peste 15 speakeri şi traineri, se arată în comunicat.

Acestia sunt aşteptaţi să prezinte cele mai noi idei şi proiecte care redau tendinţele din domeniul digital.

„Ambele companii vor avea, în premieră în acest an, scene dedicate, cu prezentări care vor acoperi câte o zi de festival. Nimic exagerat: peste 80% dintre bugetele de publicitate online din România sunt tranzacţionate acum prin sistemele Google si Facebook, care includ multe alte produse ;i servicii - Youtube, GMail, Instagram, Facebook Messenger etc. - ambele platforme raportând cifre masive, de peste 10 milioane de utilizatori în ţara noastră. Practic, nu există român conectat la Internet care să nu folosească servicii ale Google sau Facebook", explică Dragoş Stanca, fondator şi responsabil cu direcţiile de conţinut ale evenimentului.

Ambele companii vor prezenta atât tehnici avansate dedicate creşterii notorietăţii produselor şi serviciilor, dar şi workshop-uri specializate pentru generarea de vânzări online şi conversii.

Google va aborda subiecte precum redefinirea tunelului clasic de achiziţie al produselor, performance marketing şi vânzări online, machine learning, dar şi traininguri dedicate celor care produc în România şi vor să vândă produse şi servicii pe plan global.

Prin reprezentanţii săi, YouTube va prezenta cele mai noi tendinţe în zona video, formate creative şi publicitare, dar şi cum vede Google impactul inteligenţei artificiale în viitor.

În ceea ce priveşte speakerii Facebook, aceştia se vor axa pe două direcţii strategice importante: prima legată de viziunea generală şi viitorul platformelor care trec, azi, prin transformări importante din dorinţa de a pune în centru protecţia datelor personale, şi prin workshopuri adresate specialiştilor care vizează generarea de conversii şi vânzări directe din ecosistemul creat de produsele Facebook.

Prezentările Facebook se vor concentra atât pe prezentarea noii culturi şi direcţii strategice a Facebook, cât şi pe formatele creative de cel mai mare impact pe Facebook şi Instagram, tehnici de optimizare pentru e-commerce - aici urmând a se desfăşura un amplu workshop care va acoperi toate elementele noi din platforme.

În plus, Facebook va prezenta în premieră la festival experienţe ale mai multor parteneri care au obţinut rezultate remarcabile folosind corect instrumentele puse la dispoziţie de gigantul global.

Agenda şi lineup-ul final, cu numele tuturor speakerilor, vor fi publicate săptămâna viitoare, iar începând de vineri, 10 mai, biletele se vor scumpi.

iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, îşi schimbă numele şi vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.

Peste 130 de experţi în digital şi tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar si speakeri profesionisti din domeniul transformării digitale vor fi prezenţi în România, în 13 şi 14 iunie, festivalul aşteptând peste 4.000 de participanţi (dintre care aproape o treime din afara ţării), anunţă organizatorii.

iCEE.fest: Upgrade 100 pregăteşte pentru ediţia din 2019 an 11 linii de conţinut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li se adaugă noi teme, ca AI & robotics şi video gaming & entertainment.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici