Desenul unui băieţel din România va fi transformat într-o jucărie de pluş de compania IKEA - FOTO

Un desen realizat de Albert, un băieţel în vârstă de 7 ani din România, va fi transformat într-o jucărie de pluş de IKEA of Sweden AB şi va fi vândut începând din luna noiembrie în magazinele companiei din toată lumea, potrivit unui comunicat.

Urmărește
6812 afișări
Imaginea articolului Desenul unui băieţel din România va fi transformat într-o jucărie de pluş de compania IKEA - FOTO

Desenul unui băieţel din România va fi transformat într-o jucărie de pluş de compania IKEA (Imagine: Silviu Matei/Mediafax Foto)

Liliacul vesel realizat de Albert este unul dintre cele zece desene câştigătoare ale unei competiţii organizate la nivel global, în "Campania Jucăriilor de Pluş pentru Educaţie", ediţia 2014.

Cele zece desene vor fi transformate de designerii IKEA într-o colecţie limitată de jucării de pluş, vândută începând din noiembrie 2015 în magazinele companiei din toată lumea.

Cei mici au fost invitaţi să creeze personaje pentru "Campania Jucăriilor de Pluş pentru Educaţie" de anul acesta. Astfel, copii din toată lumea au desenat personaje fantastice, iar juriul a ales zece câştigători cu vârste cuprinse între 4 şi 10 ani. Desenele câştigătoare au fost realizate de copii din Norvegia, Belgia, Insulele Canare, Malaezia, Marea Britanie, Croaţia, Cipru, Olanda, România şi Taiwan.

Potrivit comunicatului, desenele sunt amuzante, creative şi reflectă imaginaţia bogată a copiilor. Printre cele zece creaţii se află un tigru-omidă, un sconcs cu numele de Stinky, dinozauri fioroşi şi o pată albastră cu un singur ochi. Desenul câştigător din România este liliacul vesel imaginat de Albert.

"Am ales 10 creaţii câştigătoare dintre mii de desene realizate cu bucurie de către copii. Desenele finale sunt figuri fantastice, unice, care demonstrează că orice este posibil în imaginaţia copiilor. Jucăriile de pluş vor fi produse amuzante, simpatice şi surprinzătoare, pline de personalitate. Noi am ajuns să îndrăgim aceste personaje şi sunt sigură că ele vor fi foarte populare şi printre clienţi", a declarat Maria Thörn, Range Manager la Children's IKEA.

Competiţia de desen s-a desfăşurat în magazinul IKEA din Bucureşti, special pentru membrii "IKEA Family", între 10 şi 23 noiembrie 2014. Creaţiile copiilor au fost afişate pe site-ul IKEA România, unde vizitatorii au votat cele mai apreciate 50 de desene. Dintre acestea, un juriu format din reprezentanţi IKEA România a selectat 20 de desene pentru a le trimite în Suedia. În final, echipa globală a ales cele 10 personaje care vor deveni jucării de pluş.

"Credem că ştim de ce micul liliac (realizat de băieţelul din România, n.r.) arată aşa de surprins: este singurul din lume care poate zbura cu aripile orientate invers!", a spus Maria Thörn, vorbind despre elementul de originalitate al desenului din România.

Pentru fiecare jucărie de pluş cumpărată în perioada noiembrie 2015 - ianuarie 2016, IKEA Foundation va dona un euro pentru educaţia copiilor către UNICEF şi Salvaţi Copiii. Donaţia va fi folosită pentru a sprijini şcolile din Asia, Africa şi Europa de Est să devină mai sigure şi mai bine echipate, cu profesori instruiţi pentru toţi copiii, fete sau băieţi, inclusiv copiii din minorităţi etnice şi copiii cu nevoi speciale.

IKEA este o companie de retail mobilier şi decoraţiuni, de origine suedeză, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Compania deţine peste 318 magazine în 28 de pieţe şi operaţiuni în 43 de ţări, dintre care peste 40 de magazine sunt francize deţinute de alte companii decât IKEA Group.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici