Diet Coke a lansat un recipient în forma sutienului creat de Jean Paul Gaultier pentru Madonna

Brandul Diet Coke a lansat pe piaţă un nou recipient al cărui design este inspirat din celebrul sutien cu cupe conice creat de designerul francez Jean Paul Gaultier pentru cântăreaţa Madonna în anii '90.

Urmărește
211 afișări
Imaginea articolului Diet Coke a lansat un recipient în forma sutienului creat de Jean Paul Gaultier pentru Madonna

Diet Coke a lansat un recipient inspirat de sutienul creat de Jean Paul Gaultier pentru Madonna

Noua sticlă Diet Coke a fost lansată în onoarea designerului Jean Paul Gaultier, care a fost numit recent în funcţia de director de creaţie al acestui brand de băuturi carbogazoase, informează site-ul revistei New Musical Express.

Creatorul de modă Jean Paul Gaultier va apărea într-o serie de trei scurtmetraje care promovează câteva proiecte speciale pe care brandul Diet Coke le va lansa în 2012.

În această serie, intitulată "The Night & Day Serial Designer Series", Jean Paul Gaultier va apărea în fiecare dintre cele trei filme, în care va juca roluri diferite: terapeut, jurnalist şi detectiv privat. Fiecare scurtmetraj are ca personaj principal una dintre păpuşile Diet Coke şi va aduce la viaţă personalităţile acestora într-o manieră amuzantă. Astfel, celebrul designer francez le ajută pe Eleanor, Bernadette şi Irene să rezolve veritabile "dileme" de modă şi transformă garderoba vestimentară a celor trei personaje, în cel mai pur stil Gaultier.

Jean-Paul Gaultier, născut pe 24 aprilie 1952, este un renumit creator de modă francez. Gaultier nu a luat niciodată lecţii de design vestimentar, dar a început să trimită schiţe mai multor designeri faimoşi încă de la o vârstă fragedă. Pierre Cardin a fost impresionat de talentul lui şi l-a angajat ca asistent personal în anul 1970. Ulterior, Gaultier a lucrat cu Jacques Esterel, în 1971, şi cu Jean Patou, în anul următor.

Jean-Paul Gaultier şi-a lansat prima colecţie individuală în anul 1976, iar caracteristicile creaţiilor sale relevau stilul anilor '80, marcat de kitsch, plastic şi extravaganţă, fiind considerat de altfel, mult timp, "băiatul rău" din moda franceză. Jean-Paul Gaultier a creat, printre altele, costume pentru Madonna, Marilyn Manson, Kylie Minogue, dar şi pentru filmul "Al cincilea element", regizat de Luc Besson. Gaultier este cunoscut şi pentru o linie de parfumuri foarte populară. În anul 1993 apare primul său parfum, intitulat Classique, iar parfumul Le Male ajunge să fie Nr.1 în Europa.

Deşi Madonna pare că este foarte apreciată în lumea producătorilor de băuturi carbogazoase, cel mai recent album al ei, "MDNA", a înregistrat o scădere considerabilă la nivelul vânzărilor, la scurt timp după lansare. La începutul acestei săptămâni, presa internaţională a anunţat faptul că noul LP al Madonnei a suferit cea mai severă scădere a vânzărilor din istoria clasamentelor muzicale din Statele Unite. Deşi s-a vândut în 389.000 de unităţi şi a debutat pe prima poziţie în topul Billboard 200 în prima săptămână de la lansare, vânzările acestui disc au scăzut cu 88% în cea de-a doua săptămână de la lansare.

Nici în Marea Britanie albumul nu a rezistat prea mult în fruntea topurilor. Deşi a debutat pe primul lor în Official UK Album Chart, devenind al 12-lea disc din cariera Madonnei care ajunge în această poziţie, albumul "MDNA" a coborât pe poziţia a şaptea în a doua săptămână de la lansare.

Descrisă adesea drept "una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor", numită şi "Queen of Pop (Regina muzicii pop)", Madonna este şi cel mai bine vândută cântăreaţă a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 300 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie 2008, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.

Pe 26 august 2009, Madonna a concertat la Bucureşti, în cadrul turneului "Sticky and Sweet".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici